pusejenta2 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har nå hvert hos en spesialist gynekolog som sa at alt så normalt der nede hos meg det var bare hormonene mine som spillte et pluss,nå begyner jeg på noen slags piller.og jeg kunne regne med å bli gravid innen 2 mnd sa han. Hvis dere leser hvor komplisert innegget mitt var for noen dager siden så ser dere at det faktisk finnes noe håp.Jippi
Prinsen & spiren Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 så godt og høre Det er fortjent. Hvordan foregår egentlig en gynekolog undersøkelse? og hva slags piller fikk du..?=)
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 hei.så fint at du er frisk dr nede,hormoner kan man som regel gjøre noe med.men jeg lurte på hva slags piller du fikk siden han kunne si at du kunne regne med å bli gravid innen to mnd.
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 hei 09baby.jeg vil kort fortelle deg hvordn en gyn test foregår.du legger deg i en gyn stol hvor du ligger med beba høyt opp.med hansker tar gynokologen å kjenner på livmoren din mens han presser lit på magen din.så setter han inn ett spekter der han titter inn i vagina og tar noen prøver men vatt pinner.det er også vanelig å ta celle prøver for å ute lukke noen cele forandringer som kan føre til kreft.noen men ikke alle tar også innvendig ultralyd for å se på eggstoker og livmor.dette gjør han med en ultralyd stav med kondom på og du kan selv se på sjermen mens han forklarer deg hva som er hva.håper dette var forståelig.p.s ingenting av dette er vondt,bare litt flaut.slapp godt av så går det fort og greit.klem fra sniljente.
Prinsen & spiren Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Okej Men hva er forskjellen mellom det og underlivsundersøkelse? hva slags tabletter fikk du?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå