Annie1972 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Var hos Stork i går på mitt andre forsøk. Kjenner at de "negative" tankene og "bekymringene" kommer snikende. Var litt ubetenksom i perioden mellom negativ graviditetstest etter første forsøk og siste forsøk hos Stork nå i går, torsdag. Drakk 3 små glass vin på lørdagskvelden og ett glass nå på mandag. Har nå følelsen av at jeg har spolert hele forsøket. Alkohol er jo også fyfy i perioden mellom mens og eggløsning. Dumme meg. (Ser på Stork sine hjemmesider at de refererer til en undersøkelse som viser at fruktbarheten reduseres med 1/3-del ved et alkoholinntak på 1 - 5 enheter). Det jeg vil høre nå er vel at andre har gjort lignende og likevel blitt gravid... Selv om det absolutt ikke skal være en oppfordring til at alkohol er ok. Bare så det er klinkende klart Heretter blir det selvfølgelig bare farris for min del
Tjorven1 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Slapp av - det er mye flott bra mennesker som er laget i alkoholpåvirket tilstand. Jeg tror jordas befolkning hadde vært vesentlig mindre om man tar bort de menneskene der foreldrene har nytt alkohol før selve befrukningen. Jeg har drukket alkohol mellom mensen og tr. og blitt gravid 3 av 4 ganger. En av gangene dro jeg rett fra Nightspiel til Stork - det var sef ikke meningen - el testen slo ut dag 10! Selvfølgelig er det beste å ikke drikke alkohol i det hele tatt, men det går så bra skal du se :-) Lykke til!
Annie1972 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Tusen, tusen takk - det var akkurat dette jeg trengte å høre! )) Nu går alt så meget bedre ;o) Helt til andre bekymringer dukker opp. He, he Blir litt tullerusk av dette. I alle fall fint at vi har et sted der vi kan lufte alle tankene våre og få hyggelige ord, trøst og opmuntring fra andre i samme situasjon. Dette forumet er gull verdt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå