Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn oss som har IKM denne uka? Er spent på å høre resultater;) Hva med deg, satser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei plym.

Kroppen min er gått i bananas. Jeg hadde IKM i går, negativ test. TR har ennå ikke kommet og jeg kjenner ingenting av det i dag. Men, så har jeg gått på progestankapsler og den kan forsinke mensen litt (vet ikke hvor mye den forsinker). Jeg sluttet med den på onsdagen da jeg fikk neg test og følte at mensen var på vei.

Så jeg vet ikke helt hva som skjer med meg. Kan også hende at den er forsinket pga pergo, menopur og/el progestan?

Det er første gang tr er forsinket, men så er jeg jo ikke i en normal syklus heller da - har jo tilført kroppen del hormoner. Nå i denne syklusen blir det helt hormonfri utenom eggeløsningssprøyte hvis det klaffer :-)

Jeg føler meg iallefall meg ikke gravid.

Hva med deg plym?

Skrevet

Nå har jeg googlet, det er progestanen som forsinker tr. Da vet vi det ;-)

Skrevet

Hei igjen.

Syklusen min er virkelig på bærtur. Jeg har fått eggeløsningsslim :-0

Skrevet

Haha, ja den kroppen er virkelig ikke lett å forstå seg på;) Her i heimen er det ingen tegn på verken det ene eller andre ennå. Jeg teller dager og følger nøye med på temperaturen til kona (som var den som ble insperminert;) Stakkars kona, jeg er nok mye mer nervøs enn henne - men nå er jo jeg den som ikke kjenner noen symptomer...så jeg føler liksom jeg må klynge meg til de "harde fakta". Klarer ikke konsentrere meg om så mye annet om dagen, prøver å innstille meg på at det nok blir en ny tur (når vi får spart opp nok penger...om en 2-3 måneders tid). Men jeg klarer liksom ikke la være å håpe til det motsatte er bevist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...