Gå til innhold

Hvordan sminke seg til en "mafia-fest"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på tema fest til helgen, og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med sminken. Mye eller lite..... Jeg skal ha på meg dress (gjør det enkelt) så tenkte kansje du kunne vært gøy å sprite opp med litt fresh sminke.

Noen som har noen tips til bra sider på nett man kan finne sminketips på? :-)

Skrevet

mafiafest skal da damen være kledd som marilyn, med boa og sigarett-munnstykke? Og sminket deretter?

Skrevet

Knallrød leppestift, våt eyeliner (katteøyne) og falsek øyenvipper. Blek hud.

Skrevet

Damene kunne velge i selskapskjole, dress eller mafia ala marilyn. Men jeg har ikke funnet noe å ha på meg og har ikke lyst til å bruke for mye penger på det.

Så jeg tar dressen min med dyyyp utrigning og later som jeg er med i mafiaen, hvis du skjønner hehe..

Har kjøpt meg knallrød neglelakk og lebestift. Så øynene blir problemet. Er litt redd for å se ut som en drukna katt utover kvelden pga for mye sminke hehe. Men løs øyevipper skulle jeg jo hatt...

Skrevet

da går du for sexy-vamp-i-dress-stilen (vær så snill og si at du har en kul hatt! Hvis ikke: fretex neste).

Røde negler og lepper er flott, ellers blek, med tykk eyeliner-strek og maskara (evt med løsvipper)

Skrevet

Jeg skulle veldig gjerne hatt en Hatt, så etter det i byen i dag, men lurer på om jeg må ta meg en tur til i morgen å se på fretex.

Skrevet

Ser for meg rød leppestift, sort eyeliner, lange hansker, munnstykke som noen nevner og MYE strass...og en lekker kjole, gjerne lang. Svær fuskepels, eller boa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...