Gå til innhold

Flere som ikke har fått mage enda?!

Anbefalte innlegg

Må jo bekymre meg litt:S

Er i dag 16+2, å har ikke fått noe mage, bare at magen har blitt mye slappere! Ikke kjenner jeg livmora heller, å ikke noe spark!

Er det normalt? Er andregangs!

Var på kontroll når jeg var 11+5, å fikk da høre hjertet, så der har ihvertfall vært liv...

Fortsetter under...

Har absolutt fått mage, men hadde ikke akkurat innover-mage fra før heller.... dessuten er det bare 1 år siden forrige fødsel. Venter nå nr.2 :o)

Men jeg kjenner ikke mye liv - er selvfølgelig veldig bekymret over det.... skal på UL neste uke.

hei på deg.alle har det så forskjellig.jeg har kjempestor mage,dette er mitt 5 barn.kjente liv sent syns jeg i forhold til de andre barna.jeg har fått termin den 7ende mars,så jeg er 20 uker.av og til tenker jeg at det kanskje er 2 der inne pga,str.men kjenner "bare"ett foster.hmm,jeg skal til ul på mandag.gleder meg

Jeg har jo en del polstring rundt magen fra før, føler at det er blitt slappere, men ikke antydning til gravid mage... Klarer heller ikke å kjenne noe hardt felt inne i magen, slik som alle andre snakker om!

Blir så bekymret jeg:(

Skal til jm på tirsdag, så håper alt ser bra ut da...

Annonse

Hei!

Da jeg var gravid første gangen giftet vi oss da jeg var 20 uker på vei, og jeg vil si at det knapt syntes at jeg var litt større i magen enn til vanlig. Denne gangen begynte magen å vise litt ca fra uke 16, og nå merker jeg at den vokser godt, uke for uke. Men jeg er slank og har kun lagt på meg 0,5 kg. Jeg har bakoverbøyd livmor- antar at det gjør at magen tar lenger tid før den kommer "ut", samtidig er jeg lang og har god plass til babyen.

Ved forrige graviditet plaget det meg at jeg hadde så liten mage. Aldri klarte jeg å kjenne kanten på livmoren heller. Det gjør jeg ikke denne gangen heller, sikkert pga livmoren som er bakoverbøyd ligger lenger inne og er vanskeligere å kjenne. Også denne gangen har jeg fått kommentarer på den lille magen. Men men! Nå har jeg begynt å kjenne at jeg har en liten der inne så...

-Sør-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...