Gå til innhold

6mnd og 6 bæsjebleier i døgnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt? bare til nå i dag har det vært 5.. hehe alt man skal lure på :) det har ikke vært sånn før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. min også, som er 7 mnd nå, har rundt 6-7 bæsjebleier i døgnet, eller om dagen egentlig.. føler ikke vi gjør annet for tiden.

Skrevet

har ikke så gammelt barn, men har spurt hs om dette. Hvis det ikke lukter "stygt" av det, dvs ikke vanlig bæsjelukt, men oppkast eller rett og slett ordentlig råttent, så er det ikke noe unormalt. Det er derimot når det er opp i 15 bleier med bæsj i døgnet, avføringen er grønnaktig og det lukter forferdelig (noen synes vel det gjør det uansett:P) at det kan være tegn på infeksjon. Tror ikke du skal bekymre deg :)

Skrevet

Takk for svar :) han er helt som vanlig ellers. Full fart rundt nå som han kryper og blid og glad :) Måtte bare høre hehe

Skrevet

Ah, sånn er det her også!

Ofte mellom 4-6 bleier i døgnet, og de fleste på formiddag.

Han er superaktiv og tilfreds, så jeg tror ikke det feiler ham noe.

Men man stusser jo litt da!

Ikke er det så mye i gangen heller, så han kunne godt samlet opp til 1-2 synes jeg, hehe...

Skrevet

I Lukas sine bleier er det faktisk ganske mye hver gang, og han bæsjer til hvert eneste måltid.. mens han spiser... Så forbrenningen er på topp. (arvet fra sin far tenker jeg..:-))

Skrevet

snuppa mi har vært sånn i flere dager, men mer enn 6 da! (vanligvis bare en i døgnet) Hun har fire tenner på gang så tror det er derfor! kanskje din også har det siden du sier at det ikke er vanlig:)

Skrevet

hadde 14 dager med hmmmm kanskje 15-20 i døgnet - diare. Det var ved 6 mnd.

Skrevet

har tenkt på om det kan være tenner.. studerer nøye hver dag men kan ikke se noen ting.. men kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...