Mor til gullet :O) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tok meg en sykedag fra jobb idag, er midt inne i min tredje SA. Går egentlig fint med meg. Er mer avslappa nå når jeg vet at det går den veien, enn når jeg gikk rundt på tå og bare venta og var nervøs for at det skulle skje igjen. Det er slitsomt. Alle mine tre aborter har skjedd veldig tidlig. Første gang hadde jeg gleden av å være gravid i ca en uke før jeg begynte å blø. Andre gang begynte jeg å blø rundt menstider, men av en følelse jeg fikk, så tok jeg en test, og den var positiv. Denne gang begynte jeg å blø på onsdag, og var da 4+4 på vei. Men har gått med en mistanke en stund. Eller en stund høres vel litt lenge ut, da jeg ikke hadde visst så lenge at jeg var gravid. Men dagen føles mye lenger enn bare èn dag under en slik ventetid. Først og fremst så hadde jeg en følelse siden jeg hadde hatt to SA før, og tenker at det er jo sånn det ender hver gang. Og når jeg tok en ny test, og den plutselig var svakere, til den digitale fortalte "ikke gravid", så kom blødningen. Og da ble det fakta. Men det var de verste dagene. På onsdag etter jobb tok jeg den digitale testen som "sa" ikke gravid, og da ble jeg faktisk avslappa med en gang. Hadde meg en liten gråtestund, men jeg fikk det bekrefta, noe jeg hadde gått rundt å frykta. Det var liksom som om jeg hadde fått avreagert tidligere før det var et faktum. I går var jeg på jobb, og hadde faktisk en veldig fin dag. I dag begynte det å blø skikkelig, og vondt i magen. Og det fristet bare ikke å gå på jobb idag. Fikk også en reaksjon. Har noen babyklær hjemme som jeg kjøpte i forbindelse med ei venninne som fikk baby. Men det ble aldri til at jeg ga de klærene, kjøpte nytt, så de er da her. Jeg måtte bare ta dem opp og se litt på dem. Et lite dongeriskjørt, og en rosa topp. Da klarte jeg ikke å holde gråten tilbake. Men det går forsåvidt bra. Jeg tenkte å ta en tur til legen nå. Få sjekke om det er noe galt med meg. Det kan tyde på at det er eggene som ikke fester seg skikkelig, i og med at det er så tidlig det skjer hver gang. Og har hørt at det kan gjøres noe med, får ihvertfall håpe det. Vel, fikk bare lyst å lufte meg litt. Og lykke til til dere alle sammen. Håper det klaffer for oss alle til slutt. På en eller annen måte.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå