Gå til innhold

Kjøleskap med isbitmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betalte du for ditt, og hvor kjøpte du det??

Skrevet

Kjøpte på Elkjøp for 5 1/2 år siden. Samsung er merket og det er is og vanndispenser. Samt baråpning i kjøleskapdelen. Superfornøyd med kjøleskapet og har ikke hatt noen problemer. Betalte rundt 15.000 for det dengang. Men vet det finnes rimeligere varianter i senere tid.

Sjekk rundt på nettet på de forskjellige kjedene, så finner du priser og informasjon om skapene.

Skrevet

Vil bare at du skal tenke deg om to ganger før du kjøper ett sånt kjøleskap. Kjøkken er ikke et våtrom, og blir det lekkasje så blir det STORE skader. Kjenner flere som har hatt lekkasje fra slike kjøleskap(feks om strømmen blir borte en periode), og det er ikke gøy. Har sånn kjøleskap selv også, er fornøyd, men neste gang kjøper jeg det ikke.

Skrevet

Hei.

Jeg selger sånne side by side skap og det er ikke noe problem med sånne skap, men det må monteres riktig. Man bør sette opp en reduksjonsventil og ikke bruke den slangen som følger med. Kjøp heller en tykkere slange (fås hos rørlegger) og ikke monter det selv. Rimeligere å få en rørlegger til å gjøre jobben enn å få en lekkasje. Får også en dryppbakke man kan ha under skapet som tar opp vann hvis det skulle skje noe. Koster rundt 500 kr hvis ikke jeg husker feil. Har side by side skap selv, og er kjempe fornøyd.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...