Mai_jente Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg begynner i jobb om 2 uker og hun nærmer seg 5 mnd,hun tok flaske frem til hun var 3 mnd,da var det plutselig stopp!?? ...og det selvf.når vi skulle i bryllup!! Amming går fint men jeg trenger litt mer "fritid" enn 2 timer hvis jeg skal på noe...spes nå som jeg begynner i jobb... Har prøvd både fryst mm og fersk mm i flaske og 2 forskjellige tuter,,..grøten går også bare ut igjen og ender i skrik hvis hun ikke får pupp.. Sist holdt hun ut i 45min ,da ga vi opp... Takknemlig for alle råd!!!
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Gi melka på kopp. Ellers kan det tenkes at flaske godtas når mamma ikke er i nærheten, det gjorde sønnen min i hvertfall (han "ropte" på meg først en ti minutters tid, sånn skikkelig jeg vil ha pupp hyl, og da det bare var pappa eller bestemor å få så tok han flaske, lille luringen vår).
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Har du prøvd nuk flasesmokker? Det funket for oss. Og såmåtte jeg være bestemt, om ikke bry meg om skriking. Smetter tuten inn i munnen hennes når hun gaper for å putte fingrene inn. Og da spiser hun hvis hun er sulten nok.. Og det er veldig viktig at melka er skikkelig VARM, varmere enn 37 grader, ellers nekter hun.. Lykke til!!
Bertine123 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Signerer det med varm melk. Å så kan du prøve å ha litt malt på tutten, det er søtt og godt og babyen begynner å suge.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis det ikke er noe annet alternativ enn flaske så gir de seg somregel. Men kopp er heller ikke dumt. Min lille sluttet og ville suge han også på flaske, men da brukte jeg sånn kopp-tut (har aventflasker) og tok bort den anti-drypp delen og helte forsiktig i han. Etterhvert forstod han poenget og begynte å suge.. da kan jeg både bruke kopp med antidrypp og flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå