Gå til innhold

En vakker liten prins


Maysan81<3+gutta<3

Anbefalte innlegg

I dag var vi på ultralyd, og så den nydelige lille skapningen som VI har laget....helt selv...hehe. Og det blir en nydelig liten gutt. Det har vi følt på oss fra dag 1, men nå er det helt sikkert. Alt så ut til å være i skjønneste orden, og det var en fantastisk stund for både meg og barnefar. Vi er veldig stolte, og ønsker alle som ikke har vært på UL LYKKE TIL. det blir en super opplevelse. (håper jeg)

 

Ciao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten! Her blir det også gutt, og har også hatt følelse av det siden dag en. Egentlig siden før unnfangelsen, så var vel mest flaks ;-)

 

Er to uker til ordinær ul her, men har jo snikkikket, så vet at alt ser bra ut. Er veldig deilig å høre at det ser bra ut. Mye bedre enn jeg trodde faktisk!

 

Kos deg med magen! Regner med han begynner å bli aktiv inni der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det.

Han er veldig aktiv om dagen, og godt er det. ;) Hans måte å si hei på.

Lykke til på ordinær UL, vi smugtittet vi også.. men da var jeg bare 9+3, så var ikke så altfor mye å se;) i forhold til denne gangen. hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med gutt :-) Skal på ultralyd på torsdag og gleder oss enormt :-) Skal ta med video kamera å filme...sånn at vi får studert det nærmere når man kommer hjem :-) Har gjort det med de to forrige barna også :-) Fin måte at de andre barna også får sett på lillebror eller lillesøster :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten prins i magen:) Er så deilig når man veit kjønnet for da får man et annet forhold til babyen i magen=)

Har hele tiden trodd at du fikk gutt da ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med den lille prinsen deres.jeg selv skal på ul på mandag,håper da på prinsesse siden jeg allerede har 4 prinser,hehe.lykke til med gutten deres.klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...