Gå til innhold

TFK Joggster Twist

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha denne vognen. Men jeg kommer ikke til å kjøpe den i Norge. Fant en butikk i Tallinn / Estland som selger det. Prisforskjell er utrolig stor ca 3000 nok. Om par uker skal vi dit for å kjøpe den. Gleder meg :)

Er det noen andre som liker denne vognen og kjøper den i utlandet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138873008-tfk-joggster-twist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sett på denne vognen og synes at den virker veldig bra. Det eneste som har gjort meg litt betenkt med å kjøpe den i utlandet er at forhandlerene i Norge ikke vil ta vognen inn til reperasjon dersom noe går galt.

Iflg. venninnna mi, som kjøpte vogna tidligere i år, så er de visst "lei" av at alle reiser til sverige og kjøper inn vogna der. Derfor har de sagt at de bare tar inn vogner kjøpt i Norge, MED KVITTERING, dersom noe går galt eller skulle mangle. Jeg vet ikke engang om de har lov til å ha en sånn policy for det høres litt merkelig ut.

Dersom du får den vogna 3000,- billigere så hadde iallefall jeg tatt sjangsen. Dersom noe skulle gå galt så har du "tjent" så mye på å handle den i utlandet at du kan nesten kjøpe en ny vogn, eller iallefall få tilsendt deler fra Estland.

Lykke til og håper du får en god ferie!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...