Gå til innhold

Hei Boblekroppen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå er det leenge siden jeg hadde sett noe til deg her inne... !!

Lurer så innmari på hvordan du har det ? .. og hvordan går det med deg og samboeren din? Fant du ut noe mer??

Jeg har tenkt masse på deg :=)

God helg, klem fra DollyD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder denne oppe og håper du stikker innom her ikveld :=)

Skrevet

Dytter

Skrevet

God morgen Dolly:-=

Så koselig at du tenker på meg da. Nå ble jeg glad!

Her går det i samme tralten egentlig. Jeg synes fortsatt han virker ganske uinterressert, og det er alle de meldingene han får og sender som bekymrer meg. Å prate med han har ikke noe for seg, for han svarer så godt for seg. Sjekke mobilen hans er ikke enkelt siden han har den i lomma hele tiden, og egentlig vil jeg ikke synke så dypt at jeg gjør det heller...

Det berømte samlivet vårt er heller labert, og egentlig plager det meg ikke sånn...men siden han alltid har vært så opptatt av, og veldig glad i sex, mast masse om det hele tiden. blir jeg tankefull nå som han ikke virker interressert i det i hele tatt. Bedre å lese på senga liksom, enn å kose.

Tenker stadig på om grunnen kan være at han kanskje får det han trenger ett annet sted:-(

Men tror vel kanskje jeg har blitt litt paranoid av å lese alt jeg har lest her inne ang utroskap osv osv...

Det beste hadde vel kanskje vært å bare manne meg skikkelig opp, og ganske uventet bare spurt han rett ut om han har ett annet forhold, eller litt uskyldig spørre hva han mener om utroskap eller lignende. Bare for å se reaksjonen hans.

Tusen takk for at du bryr deg Dolly, det er ikke noe grei situasjon å være i.

Håper alt står bra til med deg og dine!

Ha en flott helg:-)

Klem BobleKroppen:-)

Skrevet

Hei igjen,

Godt å høre fra deg!

Uff... skjønner at du ikke har det helt topp om dagene...

Ja .. kanskje du skulle spørre ham rett ut .. Så slipper du iallefall gå rundt å tro/føle/tenke..osv.. OG ..vi jenter tenker jo myyye rart ... Og særlig, som du sier, etter å ha lest masse her inne! Blir smågal av mindre....

Lykke til iallefall ;o)

Ser at du er 31 og fra Vestfold ... det er jo jeg også!

Hvor bor du?

STOR Lørdagsklem DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...