mogm83 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Vi har hatt mange slitsomme netter med drøssevis av oppvåkninger, så i går bestemte jeg at nok er nok, nå skal frøkna på eget rom!! Og det gikk så bra! Ho la seg kvart over sju, og jeg hørte ikke en lyd før fem! Da var det bare å putte i smokken, og så sov ho igjen til halv åtte.. Så ubeskrivelig herlig!!!! Det anbefales på det sterkeste.. Det var verre med meg, jeg brukte nesten 3 timer på å sovne.. Lå og lytta og vred på meg.. Men det går seg til! Hurra hurra, jeg er så glad i dag!! =)
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Det virker som det er dette de fleste opplever ved å legge barnet på eget rom, meg selv inkludert, så ja det anbefales!
It's all about me Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Akkurat slik har jeg hatt det med to barn nå. Minstemann som bare er to mnd og noen dager har allerde sovet på eget rom i et par uker. Fra sene legginger og flere nattamminger gikk det til at hun nå sover mellom 11 og 13 timer hver natt. Ikke bare er nettene deiligere nå,men dagene er totalt forandret også. Tror nok at de som har barna inne på eget rom leeeenge gjør det av eget nærhetsbehov og ikke fordi barnet trenger det. Barna har godt av lengre netter de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå