Gå til innhold

HVOR LANG TID BRUKTE DERE 1. GANG OG 2. GANG PÅ Å BLI GRAVID???

prinzezze_2år_venter på spire

Anbefalte innlegg

er veldig spent, har ei jente på 2år nå og skal begynne prøvingen, men brukte en stund første gangen (ikke noe galt med noen av oss) brukte litt over 1,5år og håper ikke det tar like lang tid nå for da blir det så lenge mellom barna, kunne tenkte meg rundt 3år max;)

Fortsetter under...

Annonse

1. mann: 7 mnd

2. mann: første forsøk

3. mann: første forsøk

Må legge til at vi ikke har telt på dager, etc for å kalkulere eggløsning. Tror litt på det å ikke stresse, selv om det for noen er alvorligere hinder.

• 4 uker senere...

Førstemann brukte vi ett år på å få til etter pilleslutt. Fikk hjelp av fotsoneterapeut for å få kroppen igang etter p-pillene.

Nr. 2 ble til på første forsøk. Litt uventet fort ettersom mensen bare hadde kommet tilbake en gang, men planlagt!

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Nr.1: tre år. Hadde bruket div. p-piller og p-sprøyter i mange år. Hormonprøvene mine var helt på bærtur. Fikk beskjed om at jeg hadde manglende eller sjelden eggløsning. Plutselig var det i boks.

Nr.2: uuuuuuuuuuuups. En måned etter at vi hadde begynt å prate om å få en til. Må vel si at det var i 1.pp.

Nr.3: 2-3 pp. Traff vel egentlig på første mulige forsøk denne gangen også.

Veldig overrasket over at det gikk så fort de to siste gangene når vi strevde så lenge med førstemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...