Gå til innhold

noen som har brio sing vognen her

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har begynt å bruke sportsvogndelen?

Hvilken vinterpose tenker dere å bruke i den?

Når begynte dere å bruke den? For det er vel ikke full liggestilling på denne? Jeg har ikke sett så nøye på den enda siden lillegutt bare er 2 mnd, men må jo begynne med denne i vinter... er den litt for "åpen" om vinteren tro?

dette ble mange spm, men fint om noen har erfaring eller tanker om den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har vi ja.. : ) veldi fornøyd me den då.. men no har ikke vi begynt å bruke sportsdelen enno.. men har funnet den frem.. han e 4,5 mnd no.. å d e under 5 cm igjen før han fyller hele baggen.. men venter så lenge som mulig.. tror nok ikke d blir noe problem i vinter.. vi skal kjøpe en go og varm pose til han.. åså får han jo masse klær på seg.. selv om den e litt åpen, så tenker eg at vi går sikkert ikke tur hvis d e storm likevell.. ikke sant?.. Han ligger ganske langt ned når d e på det nederste nivået på ligging, men ikke helt ned nei.. eg prøvde den her om dagen bare i stuen, å d virket som om den delen gjorde han mer stresset enn baggen.. han prøvde liksom å komme seg opp og frem hele tiden pga at beina ligger sånn i bøy.. men blir kanskje bedre når han kommer i en sånn pose.. Men som sagt vi ska nok innvie den om under en måned ihvertfall.. han må jo ha litt plass å boltre seg på.. : )

E du forresten ellers fornøyd me vognen?.. e utroli deili å ha en vogn som e lett å trille i butikker osv.. her vi bor så e d ikke så mye snø og sånn, så då e den jo ideell.. : )

Skrevet

ja vi er superfornøyd med baggen!!

veldig god å trille. ser de andre i barselgruppen har mer store og klumpete vogner, så jeg kunne ikke tenke meg en annen vogn iallefall!

Er veldig spent på sportsdelen da som sagt!!

Skrevet

Vi har den, men vår er også bare to mnd enda. :) Jeg tenker å prøve å bruke baggen så lenge som mulig. Jeg har kjøpt Voksi Urban pose til den. Hun liker egentlig godt å ligge litt trangt, så jeg håper vi kan bruke baggen lenge. :)

Skrevet

ahh!!

spennende!

Jeg tenkte også å kjøpe voksi urban til lillegutt! håper den passer godt i sportsdelen!

Hvordan er det med hull til selen i denne vognen? Passer urban her? eller må en til med syferdighetene?

Skrevet

Dytter opp denne..lurer på det samme.-)

Skrevet

Jeg har ikke sjekket helt, men det er masse ferdigsydde merker til seler i den posen slik at man kan sprette opp der det passer for seler til din vogn. Regner med at disse passer med vår vogn også. BRIO er jo et ganske vanlig merke. :) Ellers får jeg vel sy selv. Hehe..

Skrevet

flott!!

takk for svar!

Skrevet

jeg har brio sing! Lillegutt er 5 mnd i dag, og vi har nettopp begynt med sportsdelen... Han klarte ikke å ligge i ro i baggen, han var så nyskjerrig:)

Anyhow... Vi har kjøpt easykid pose fra lilleprinsen.no. Den passet fint den:)

Veldig fornøyd med vogna jeg også, deilig og ikke ha så tung vogn!

Men en ting jeg har tenkt på... syns dere ikke at fotenden er litt kort? Tenker når han blir større, bena kommer vel til å bli lengre enn det? Går ikke an å forlenge det stykke vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...