Gå til innhold

Tror vi har truffet på el nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke sikkert, for EL-testene gikk jeg tom for dag 18 (hadde så kort syklus forrige pp). Men nå er jeg på dag 21 og i går hadde jeg masse EL-slim og skikkelige el-murringer. Har fortsatt el-slim men ikke mere murringer nå. Hadde sex i forrigårs og dagen før det igjen og dagen før der igjen. Hadde ikke i går for vi var så innmari trøtte begge to.

Hva tror dere? er det vits i å hive seg til køys en ekstra gang i kveld bare sånn for sikkerhets skyld?

Blir spennende å se nå fremover da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei maddemor.nå håper jeg at dette har gjort susen asså. det skader ikke å kose mere men husk at sæd cellene lever et par døgn så noen must er det vel ikke.dere skal jo ikke slite dere helt ut heller og det kan bli llitt turn off og bare for prøve.hvem vet kansje underet sitter å graver seg ned hos deg nå.lykke til maddemor.

Skrevet

DEt ordner seg nok skal du se :-) det er bedre å slappe av enn å hoppe til køys bare for å gjøre det ;-) dersom begge har lyst er det jo bare til å kaste seg i det, men hvis ikke så ordner det seg sikkert likevel ;-)

Skrevet

he he... det ble ikke mere sengekos på oss.... var så trøtte begge to, så vi slokna:) Søvn er høyt oppe på prioriteringslista når vi har en liten en som holder h.... om nettene:) Men krysser fingrene for at den sitter nå og uasnett skal jeg inn på ny sjekk på sykehuset om 3 uker, så da vet jeg litt mer om hva som vil skje fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...