Gå til innhold

Hvor finner jeg ergonomiske sko og innleggsåler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I oslo/akershus?

:o)

Skrevet

Har du sjekket ut masaiskoene? Det er disse skoene som har buet såle under, og skal være veldig bra for ryggen. De finnes både som helsesandaler, fritidssko og vintersko. De er riktignok veldig dyre, sandaler koster 1800-2000 og vintersko rundt 2500. Det sies at de er veldig bra, men jeg har aldri prøvd dem selv. De finner du på veldig mange sportsbutikker.

Skrevet

som fotterapeut så vil jeg ikke anbefale deg masaisko,så fremt du ikke har store problemer med ryggen. har du ikke ryggproblemer så vil masaiskoene føre til at du får det.

ta deg en tur til din nermeste fotterapeut. men ring å fortell om problemet på forhånd,slik at du er sikker på at din fotterapeut har mulighet til å utføre noen tester på deg,for så å finne ut hvilke type sko som passer din fot. fotterapeutn kan også lage innleggsåler til deg, men sjekk ut sånn at terapeut har utstyret som trengs,så du slipper å dra til "alle" terapeutne for å få laga såler som er tilpasset akkurat din fot/føtter.

litt knotete skrevet,men håper det var forståelig....

lykke til:)

Skrevet

Vi hadde en mann fra Ortopedisk Verksted som kom til arbeidsplassen som viste fram disse skoene til oss. han sa ingenting om at disse ikke var bra for ryggen for de uten ryggproblemer... Rart at han ikke visste det, som jobber der han jobber? Muligens var han bare ute etter å få solgt sko?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...