Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Nå er det veldi lenge siden jeg har vert her inne å skrevet... Har hatt 2 forsøk som har gått rett vest! Begynner nå på det tredje 17 oktober. Er veldig spent å håper at vi kan få det til denne gang. Forrige gang ble jeg gravid,men hadde habituell abort,veldig trist:( men jeg har nå ihvertfall fått konstantert at jeg kan bli gravid,selv om det er mye som skal til. Denne gang skal jeg utenom spray og sprøyter gå på klexane(blodfortynnende) di sier jeg har dårlig blødgjennomstrømmning i livmora,noe som kan føre til habituell abort. Så jeg lurte egentlig på om det var flere her inne som har brukt klexane å blitt gravide????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg fikk konstatert dårlig blodgjennomstrømning til livmor på hgs sykehuset. Så jeg fikk da klexane og ble gravid. Men jeg gjorde og andre ting som en lap. operasjon for å stenge av eggleder til livmor som var væskefylt. Tror begge ting gjorde susen.

klexane har god effekt på mange:o)

Lykke til

Skrevet

så bra da:) men hvilket forsøk var det du ble gravid med klexane?

Skrevet

Hei

Jeg har ikke fått barn enda ved hjelp av klexane og albyle-e, men fikk først vite om det sist jeg var gravid. Da var det for sent, begynte i uke 12. Men ved fryseforsøk skal de gi meg det god tid i forveien. Jeg har skikkelig tro på at det skal gå da. Har mistet 9 stk, så nå må det bare lykkes :o) Men legene har også veldig tro på det. Hvorfor jeg ikke har fått det før, aner jeg ikke.....

Lykke til med neste forsøk! Det er MANGE som har fått barn etter de begynte på klexane. På ønskebarn.no er det i alle fall noen....

Klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...