Kath:) Skrevet 17. oktober 2008 #51 Skrevet 17. oktober 2008 Det var jo synd da Polyanna67! Var inne her for å se hvordan det gikk med deg. Men heldig at du har så korte sykluser. Da tar du helt sikkert igjen meg! Jeg føler at alt bare snegler seg framover.... Kanskje det blir skogstur snart igjen med Shiela?
Pollyanna67 Skrevet 17. oktober 2008 #52 Skrevet 17. oktober 2008 Kath, vi skal jo alle bli gravide før jul uansett, så noen uker fra eller til kan vi vel leve med?:-) Skal se det blir venstre på deg denne måneden og vips så er du i gang igjen! Det er bare å si ifra når du er klar for en ny skogstur:-) Vi er jo på tur hver eneste dag.
angelica-s Skrevet 18. oktober 2008 #53 Skrevet 18. oktober 2008 Det var trist shute:( Føler med deg. Tror jeg kommer til å følge etter...har ikke ikm før til torsdag, men kjennes skikkelig ut som mensen skal komme og de ømme puppene som jeg har fra eggløsning fram til mens begynner å bli mindre ømme nå, som er et tegn på at mensen kommer:( Er egentlig litt tidlig, men jeg har de to siste gangen fått mensen ca to dager før ventet... uff er en berg og dalbane det her...og så utrolig irriterende å ikke få det til...regnet med å bruke noen forsøk...men ...føler at det er min tur snart nå Lykke til videre til alle sammen:)
hegeno Skrevet 19. oktober 2008 #54 Skrevet 19. oktober 2008 følger nok også etter. Skulle vel egentlig ikke teste før onsdag, men tok en test i dag som viste av jeg ikke var gravid. Den kan selvsagt være feil, men jeg har en følelse av at den stemmer. Jeg går i tenkeboksen i forhold til prøverør nå.
Ugla er mamma! Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #55 Skrevet 19. oktober 2008 Da var testen i morges negativ desverre. Det er fremdeles et ørlitehåp i det hengende snøret. Jeg har nemlig ørenda ikke hatt den lille forblødningen som jeg bruker ha ca 2 dager før mensen. Men både håpet og det hengende snøret er svært så tynnslitt... hehe.. Så da blir det trolig tidlig november-tur på oss igjen. har julegatene begynt å åpne da tro?
Ugla er mamma! Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #56 Skrevet 19. oktober 2008 Da var det endelig..blir ny tur på oss. Kanskje det er vår tur da? Krysser fingrene for resten av dere!
Storkfrøken69 Skrevet 19. oktober 2008 #57 Skrevet 19. oktober 2008 Huff, så dumt!!!!! Sukk! Jeg håper alle dere som har vært uheldig til nå i uke 43-gjengen blir verpeklare på 1-2-3 og får dere en rask og produktiv Danmarkstur. Selv skal kan jeg ikke teste før torsdag. Tror jeg som alltid psyker på meg litt symptomer innimellom. Kan liksom bare tenke "Iling i brystene" så får jeg det. Eller "murring i magen og litt ekstra kniving på høyre side" så får jeg det og. Håpløst altså )
hegeno Skrevet 20. oktober 2008 #58 Skrevet 20. oktober 2008 ja det er litt håpløst med disse symptomene, som man kan psyke på seg! Det er liksom ingen grenser for hva man kan kjenne av såre brystvorter og himmel hvor kvalm en kan bli Jeg tok en test i går som var negativ, så jeg har vel egentlig innsett at det heller ikke gikk den her gangen ..... men samtidig klarer jeg aldri helt å gi opp håpet før mensen kommer. Men dere, er det noen som vet, kjenner man mer før mens når man har gått på pergotime enn ellers?
Pollyanna67 Skrevet 20. oktober 2008 #59 Skrevet 20. oktober 2008 Ugla, det var leit at det ikke gikk denne gangen, men neste gang SKAL spiren sitte for alle som har testet negativt i det siste. Storkfrøken69 og hegeno, hmm...mulig det er meg det er noe "galt" med, men jeg greide ikke å kjenne et eneste symptom i ventetiden jeg -enda så godt jeg kjente etter (får kanskje prøve å kjenne enda litt bedre etter neste gang:-)). Men så lenge mensen ikke har kommet, kan det jo være reelle symptomer dere kjenner? Man må jo håpe så lenge man kan!
Storkfrøken69 Skrevet 20. oktober 2008 #60 Skrevet 20. oktober 2008 ) Jeg skjønner hva du menere, og det er i grunnen helt riktig. Men, etter 12 negative og 1 positiv venteperiode bak meg, kan jeg ikke si annet enn at dette er et mønster for meg. Håpet mitt er enda mindre i dag da det kjennes ut som luften har gått ut av ballongen. Erfaringsmessig burde jeg heller kjenne litt mer nå som jeg er på dag 9 enn mindre. Er derfor stygt redd for at løpet er kjørt. Men, som hegeno sier, jeg klarer heller ikke å gi opp håpet fullt og helt før den indre fienden gjør sin anmars. Spennende, spennenden )
Ugla er mamma! Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #61 Skrevet 20. oktober 2008 Takk for det..vi har begynt planleggingen for neste tur. Denne gangen gleder jeg meg, det var jo en flott opplevelse sist..
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 21. oktober 2008 #62 Skrevet 21. oktober 2008 hegeno: Jeg har to pergokurer bak meg nå nettopp og begge gangene fikk jeg mye sterkere "varsler" om mens, som også begynte mye tidligere. Ga meg falskt håp om positiv test. Men mensen kom også mye tidligere enn vanlig (dag 11-12), men vet ikke om alt dette var pga pergotimen eller eggløsningssprøyta, eller en kombinasjon. Uansett: Det er håp så lenge mensen ikke er kommet !!! Lykke til
hegeno Skrevet 21. oktober 2008 #63 Skrevet 21. oktober 2008 ja, vi kan ikke annet enn å håpe helt til menstruasjonen kommer :-) I dag er det to uker siden jeg var på nordica, så mensen min kommer i hvert fall ikke tidligere enn vanlig - det kan jeg slå fast Ellers har brystene mine blir superømme de siste to dagene mine og brystvortene virker såre. Pleier ikke det sånn rett før mens, men samtidig kan jo det være hormonene som spiller kroppen ett puss. Ja ja, vi får se i morgen om mensen dukker opp. Om ikke får jeg teste igjen på torsdag. men du Gitte, har sendt deg en melding på 'privaten'.
Nova1 Skrevet 22. oktober 2008 #64 Skrevet 22. oktober 2008 Testet negativt idag:( Har ikke IKM før 24. så det er kanskje litt tidlig å teste? Håper det? Hvis ikke får vi oss en tur ned till Stork i November vi og...
Annie1972 Skrevet 22. oktober 2008 #65 Skrevet 22. oktober 2008 Huff, dette var ikke ei spesielt fruktbar uke :-( Det er vel kun Kaje som foreløpig har testet positivt? Jeg har ikke turt å teste ennå... (Har IKM på fredag). Går liksom og venter på at TR skal komme, og da kan jeg "spare" den testen... Er vel også litt redd for å bli skuffet. (PS: Test to dager før kan være litt tidlig. Forstår det slik at det varierer en del fra person til person når testen slår ut??? Håpet er definitivt ikke ute, Nova1
Magstar Skrevet 23. oktober 2008 #67 Skrevet 23. oktober 2008 Storkfrøken: som de sier i finland. Saatana pärkele...!!!!!!!Kjenner din frustrasjon. Stor klem. Skaffe hund er ofte et råd til par som prøver, da skjer ofte det store underet. Håper det skjer for deg. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå