Gå til innhold

Flere som skal teste i uke 43?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg heier litt ekstra på dere som har hatt så utrolig lang vei å gå ja..

Det er en grunn til at de kaller disse barna ønskebarn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var mitt 2. forsøk. Begge forsøkene har vært hos Stork.

Begynner imidlertid å ane at dette ikke går veien...Har fått den (for meg) klassiske "3-dager-før-mensen-og-og-alt-er-så-trist-enda-det-ikke-er-noen-grunn-til-å-være-lei-seg". Så da kommer vel mensen om noen dager...sukk. Men jeg tar uansett en test på torsdags morgen (om ikke TR har kommet meg i forkjøpet). Man kan jo aldri være 100% sikker med disse lurekroppene..:-)

Men da må ihvert fall dere andre fleske til med en spire så vi slår rekorden:-) Heier på dere alle sammen!

Skrevet

Foreløpig så krysser vi fingrene for at det er spiren som lurer deg litt Polyanna..

Selv om jeg skjønner at du tenker sånn.. Vi er veldig forberedt på masse forsøk..hehe..

Skrevet

Første forsøk. Vitanova, 5.10.

Kroppen min er åpenbart sprø denne syklusen, men om det er positivt eller ikke vet jeg ikke helt. Har småblødd, vært kvalm og hatt magemurringer i fire dager, og det er aaaalt for tidlig til å være mensen. Men spermedamen på klinikken påstod jo at små blødninger og stikking ikke var noe å bry seg om.

Skrevet

Godt å høre, har hatt stikking i tre dager nå...

Det gjør jo at man ikke klarer koble det vekk...

Og ikke aner jeg hvor mye av dette som er mentalt..hehe..

Satser på at det er spiren som sier at det er der den vil bo..:)

Skrevet

Polyanna, den gangen jeg ble gravid, var jeg helt på tur på dag 12 m/inseminasjonsdagen. Jeg hadde også den "jeg er så lei meg men har ingen grunn til å være det"følelsen. I tillegg fikk jeg min typiske "nå kommer mensen"knirkingen i magen. Vel, testen var klinkende klar dagen etter.

Så det er fortsatt håp :o)

Shute - små blødninger før IKM. Det kan jo rett og slett være positivt da :o)

Nei, nå er det mye spenning på en gang!!!!!

Det er godt å ha alle der andre å følge med på også.

Jeg er nemlig så utrolig lei av min egen ventetid. Har mest lyst til å få en 14 dagers lobotemi sånn at jeg slipper å tenke, vente, håpe og jakte på helt umulige symptomer.

Det er mye morsommere å følge med på dere :o)

Skrevet

For meg er det 6. gang. 5 ganger på Stork. Gang 6 på Nordica og med hormoner. Ble gravid på første, men mistet tidlig.

I dag er det en uke siden inseminasjon for meg, så jeg har i grunn ikke begynt å vente så veldig ennå. Pleier å være ganske så avslappet første uken. ... og så begynner det å ta seg opp når jeg tipper dag 8 eller 9 ;) På forrige inseminasjon så var jeg nesten helt sikker på at jeg var blitt gravid. det var ikke grenser for hva jeg kjente av stikkinger og var kvalm som bare rakkern ... hehe ... var nok bare at jeg hadde ferie og hadde mulighet til å kjenne riktig godt etter absolutt hele veien ;) takke meg til en travel hverdag i steden :-)

Skrevet

I dag føles det virkelig som om TR er rett rundt hjørnet. Har til og med stappet i meg en sjokolade noe som pleier å være et sikkert tegn:-(

Men før TR faktisk melder sin ankomst (eller jeg tester negativt) nekter jeg å gi opp håpet helt...Optimist må man jo være!:-)

Kun 1,5 døgn igjen til test nå (tester 2 dager før IKM med CB digital - skal være 90% sikkert). Må innrømme at jeg er litt spent selv om jeg ikke har all verdens til forhåpninger til den dumme, dumme kroppen min.

Hvordan går det med dere andre? Noen symptomer ute og går?

Skrevet

Håper virkelig det er bare mentalt-lureri som gjør at sjokoladelysten melder seg.

Har hatt stikkinger lørdag, søndag og mandag..(altså dag 6.7 og 8 etter ins), men idag har jeg følt meg skikkelig uvel. Feberfølelse og slapp, så jeg antar det var det som var på tur inn i kroppen. Har planer om å teste søndag morgen vi..

Skrevet

Hei!

Jeg er på dag 5 etter inseminasjon og kjenner (selvfølgelig) ingen ting. Er forsiktig optimist, men statistikken sier noe om hva som er mest sannsynlig resultat... Men statistikk er statistikk...

Spenningsnivået kommer nok til å stige her også når det nærmer seg.

Dette er, som nevnt, mitt 2. forsøk. Jeg krysser fingrene ekstra for dere som har gått en lengre og mer kronglete vei enn meg (foreløpig i alle fall). Håper selvfølgelig at vi alle lykkes før eller siden. Helst før :)))

Jeg har forresten IKM 24. oktober. Har skrevet 23. tidligere. Denne telingen...

Skrevet

Da fikser vi lista vet du :)

18. oktober: Pollyanna67

20. oktober: Ugla og kaje

21. oktober: shute

22. oktober: hegeno

23. oktober: Angelica og Storkfrøken69

24. oktober: Nova1 og Annie

Skrevet

1,5 dag - hoi og hoi da nærmere det seg.

Jeg følger spent med :o) Da tar liksom startskuddet du, Polyanna.

Jeg håper du klinker til og at vi andre bare kan dilte etter :o)

Skrevet

Hehe...ja jeg føler presset nå til å sørge for en flying (tjuv)start for uke 43-gjengen:-)

Blir utrolig spennende dager dette med hele 9 stk som har IKM i løpet av 6 dager....!

Skrevet

Vi er ihvertfall mange som sender deg masse gode vibber nå Polyanna. Og vi er meget klar for å dilte etter.. ... hehe..

Skrevet

Nå begynner det å nærme seg for noen :) Er veldig spent både på deres og egne vegne. Krysser fingre og tær!

Vet at man kanskje ikke skal gå å kjenne etter, men spør allikevel (igjen...); Noen som kjenner endringer i kroppen?

Litt tidlig til meg ennå (IKM 24. oktober), men kjenner fortsatt absolutt ingen ting (det er selvfølgelig helt normalt...), men forbereder meg da litt automatisk på negativ test. Har selvfølgelig ikke gitt opp håpet av den grunn :)))

Lykke, lykke til!

Klem

Skrevet

Endringer og endringer... jeg blør. Fortsatt. Har blødd jevnt, men lite fra fem dager etter sperming, altså i snart en uke.

Nå tror jeg i hvert fall ikke det er noe positivt tegn lenger, men jeg kan ikke forstå at det skal være mensen heller. Har aldri noensinne hatt under 24-dagers syklus, så at den plutselig skulle bli helt vill akkurat denne måneden er jo godt gjort. Mulig det kan være en bivirkning av ovitrelle?

Skrevet

Da har jeg testet og det stod klart og tydelig "ikke gravid" på testen...sukk. I tillegg har jeg fått besøk av TR i dag så da er vel alt håp ute for min del...dobbeltsukk. Så da er det bare å begynne å planlegge neste tur. Det blir det 3. forsøket og alle gode ting er jo tre har jeg hørt:-)

Håper det går bedre med dere andre. Følger spent med og krysser fingrene for alle sammen!

Skrevet

Nei og nei...det var jo ikke det som skulle skje.

Off...føler med deg nå.

Men godt du holder motet oppe:)

Håper alle gode ting er tre for deg Pollyanna:)

Klem fra

Skrevet

Uff, det var da utrolig kjedelig Polyanna.

Klart alle gode ting er tre,og november i Køben må jo være utrolig vakker.:)

Skrevet

Ja, dette var jo ikke helt etter planen..men,men...må vel regne med å bruke litt tid i min alder. Det positive er jo at jeg har så korte sykluser at jeg rekker nok en tur til i oktober. Så da får jeg heller henge meg på alle dere andre som tester positivt i uke 43:-)

Skrevet

Såpass korte ja.. Da krysser vi fingrene for den turen..

Da er vel vi kanskje neste som tester da. Det blir søndag morgen det.. Tror denne helgen kan bli laaaaaang..

Skrevet

Fordelen med flere turer er jo at man blir skikkelig proff i å organisere dagsturer til Køben og slapper av mer og mer for hver tur ;)

.... men skjønner at det ikke akkurat er så mye å rope hurra for. Rent statistisk er det jo i hvert fall ikke så pussig Polyanna. Vi litt eldre damene må stort sett jobbe litt for det :-)

Skrevet

Shit, shit, shit! Jeg føler med deg!

Men, så deilig at du har så korte sykluser at du skal ned igjen rett rundt neste sving.

Tre bom er slag :o)

Skrevet

Da kaster vi inn håndkleet for denne runden også. Blødningen er nå en helt definitivt mens og jeg tester negativt 12 dager etter danmarkstur. Fastlegen mente ovitrellen kunne ha fucka opp syklusen min noe helt rojalt fordi jeg har endometriose, men sender meg videre til gyn for å finne ut av det. Uansett rekker vi vel kanskje en oktobertur til.

Og så økte de statistiske sjansene for dere andre. :-)

Skrevet

Huff og huff, det var kjedelig, Shute.

Håper du får orden på syklusen kjapt slik at dere rekker en tur til i oktober. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...