Ugla er mamma! Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Er det flere her som skal teste i uke 44? Vi har IKM 20 oktober. Tiden går helt usannsynlig sakte til tider...
Annie1972 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Mener du uke 43? Jeg var hos Stork i går, torsdag, og har IKM ca 23. oktober.
snuffe Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Vitanova sa test den 21., jeg mener test den 19., så da begynner vi sikkert testingen den 16. eller rundt der (får da være måte på tålmodighet). Da er vi i hvert fall sikre på at ovitrellen er ute av kroppen, så vidt jeg har skjønt. Jeg er helt innstilt på å dra flere ganger til Køben, mens kona er mer av en optimist.
Ugla er mamma! Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Hehe...selvsagt mener jeg uke 43...uff..kalender og sånt er visst oppskrytt... Går det ann å redigere tidligere innlegg? Da krysser vi fingrene for oss.. (og lager forøvrig en ny tråd om uke 43..kanskje vi får med flere da? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå