lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 I dag skev jeg et brev til jenta mi som jeg tenkte hun kunne få lese når hun blir stor. Legger det ut her til de som vil lese det. Nå har det gått snart et år siden livet mitt ble forandret for alltid. Jeg fant ut at jeg var gravid. Et virvar av følelser dukket opp, men selvfølgelig var jeg utrooolig glad for det. De neste 9 månedene kan jeg nesten si at jeg levde litt i min egen lille boble. Alt dreide seg om vakre lille deg. Da jeg var 8 uker på vei, måtte vi på ultralyd fordi jeg fikk en blødning. Var så redd for at jeg hadde mistet deg for allerede da var jeg blitt så utrolig glad i deg. Kan ikke beskrive hvor glad jeg ble da vi fikk se noe som liknet en cashewnøtt på skjermen. Vi hadde ikke mistet deg likevel. De neste ukene og månedene skulle vi få bli litt mer kjent med deg. Vi fant ut at du ble veldig glad da pappa’n din sang for deg fr da sparket du som bare det. Du likte ikke at jeg lå på høyre side for da fikk du nok litt liten plass der inne og da sa du klart ifra om at dette likte du ikke. Det var helt rart å se hvordan magen flyttet på seg når du bevegde deg. Utrolig moro når du begynte å svare oss da vi trykket på magen og. Allerede når du lå i magen var du sta og du lå og sov da vi på 3D ultralyd endelig skulle få ”se” deg. Du var den vakreste lille skapningen jeg hadde sett og jeg lå med tårer i øya under hele ultralyden. Du var nok ikke så fornøyd for du lå og sov, og var ikke spesielt interessert i å våkne heller. Sta som sin mor allerede. Var ikke så lett å se deg for du viftet med hendene dine foran ansiktet hele tiden. Jeg og pappa’n din kunne ikke vente med å treffe deg på ordentlig. Vi gledet oss som bare det. En uke på overtid bestemte du deg for at du var klar for å møte oss og verden. Jeg var overraskende nok utrolig rolig da jeg begynte å få rier. Sikkert fordi jeg visste at jeg snart skulle få se deg. Etter en lang og krevende fødsel både for deg og meg kom du ut med sugekopp. Jeg var i sjokk da jeg fikk deg på brystet. Kunne ikke tro at du endelig var her. Så utrolig stolt jeg var over deg. Du var det vakreste jeg noensinne har sett, og der og da ble jeg helt forelsket i deg. Nå har du blitt litt over 2 mnd og blir bare vakrere og vakrere. Når jeg ser deg så kan jeg ikke skjønne at jeg har klart å lage noe så fantastisk vakkert. Blir aldri lei av å ligge og se på deg. Jeg elsker å være hjemme med deg. Du er det beste som har hendt meg og jeg elsker deg så utrolig høyt. Det å være mamma’n din gir meg så utrolig mye og jeg er så stolt av deg. Du har det vakreste smilet jeg noen gang har sett og du smiler jo hele tiden! Til og med når du våkner så smiler du. Det er så herlig. Du gjør fremskritt for hver eneste dag som går og jeg ser frem til de neste månedene og alt som skal skje i løpet av dem. Jeg skal gjøre mitt beste for at du får det fint, og du skal aldri gå en dag uten å vite at jeg alltid vil være der for deg og at jeg alltid vil være glad i deg uansett hva som skjer. Lille gullet mitt, du betyr alt for meg og jeg vil gå gjennom ild og vann for deg.. Blir faktisk helt rørt jeg bare av å skrive dette her til deg. Skal ikke mye til for å få mamma’n din til å gråte skjønner du, hehe.. Men nå holder du på å våkne så jeg får gå og se til deg. Mange kyss og klemmer fra mamma’n din.
2 hjertegull :) Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Kjente jeg ble litt smårørt på slutten der jeg og, gitt! Kjempefint brev
anette&tutta mari :) Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 åååh så fint - kommer noen tårer her altså!
Nattinatta Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 nå begynte jeg også å felle noen tårer, hehe.. når tenkte du å gi det til henne?
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Er ikke helt sikker enda. Vil jo at hun skal sette pris på det som står der.. Noen forslag?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Så rørende! Vet du, jeg syns du skal gi henne det når hun får sin første menstruasjon jeg. I overgangen fra barn til voksen.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 Hmm, ja det var lurt! Takk for forslaget.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes 18-års dagen. Da er hun gammel nok til å sette pris på det, og ikke blir flau over den sentimentale mora si ;-) Evt. konfirmasjonen om hun er "typen" til å sette pris på det da. Synes brevet var nydelig -og hun kommer helt sikkert til å bli veldig glad for det!
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Det var et kjempevakkert brev! har skrevet noe lignende til min egen datter. enig i at konfirmasjon eller 18års dag passer best jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå