*tyren72* Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei lurte litt på dette med babyklister, startet med spray tirsdag.... 1 - Hvor får man kjøpt dette? 2 - Når stater og slutter man? 3 - Hvordan er det og ta dette sammen med Q10 og C-vitaminer? 4 - Er det mange som har POSITIV med Babyklister? Hmmm ble litt mange rare spørsmål her :-) Håper på mange svar både fra dere som har positiv erfaring og negativ erfaring med dette?? Er jo villig til og prøve det meste for og få spiren til og sitte.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! 1. Jeg har kjøpt dette via Helseriet.dk Tror jeg betalte kr 250 inkl porto for 1 flaske. Mottok det et par dager etter bestilling. 2. Jeg startet 3 dager før uttak og holder på fortsatt. Skal ta den til flasken er tom. Tar da 10 dråper 3 ganger daglig. 3. Det kjenner jeg ikke helt til, MEN tror ikke det skal være noe problem. Jeg tar det ifm måltid. 4. Jeg har nå blitt gravid. Brukte Babyklister på dette forsøket. Har fra før av 1 IVF forsøk som ikke lykkes (uten Babyklister), denne gangen på 2 IVF forsøk lykkes det med Babyklister. Om det har noe med Babyklister vet jeg ikke, men kan jo ikke utelukke det! Lykke til mot veien til å bli gravid!!
*tyren72* Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Takk for svar prøveren :-) Noen andre som vet hvordan det er og ta Q10 og babyklister? Det kan ikke bli for mye vitaminer og andre ting??? Er litt redd for at det kansje blir for mye og ta begge deler
secret Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 1 - husker ikke navnet, men var en dansk nettbutikk 2 - begynte dagen før uttak, og siden jeg testet positivt fortsatte jeg til flasken var tom (10 dråper tre ganger daglig) varte til uke 6+ noen dager 3 - dette vet jeg ikke noe om, men nå er jo ikke babyklister et vitamin, men et homeopatisk middel som skal være helt ufarlig. kan ikke skjønne at det skal ha noe å si å ta dette samtidig, men vet som sagt ikke. jeg tok selv bare folin utenom + progestan 4 - første forsøk endte i tidlig SA (uten babyklister). hadde nytt vellykket forsøk hvor jeg brukte babyklister og på mandag går jeg inn i tredje trimester. vet jo ikke hvordan det hadde gått hadde jeg latt være å bruke babyklister denne gangen også, men det har ihvertfall ikke skadet masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå