Lillegull og meg Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hvilket bleiemerke syntes dere er best?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg syntes libero er best, fordi pampers er så tynne... Og de passer ikke så bra til formene her gitt hehe.... Men rundt 1-2 år, vil jeg tro pampers er best, pga formene: P Men nå er det libero.....
2 hjertegull :) Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Helt klart Libero.. Pampersbleiene inneholder et tynt lag med mineralolje, som kan være skadelig for huden.. I allefall på lang sikt..
Laybik Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Her i huset bruker vi nå kun Pampers. Vi har brukt både Pampers og Libero, men med Liberobleiene kommer det ofte besj utenfor, det gjør det aldri med Pampers sine.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Foreløbig synes jeg Libero. Prøvde Pampers en gang og synes de var så tynne. Det kom tiss på utsiden. Så her går det i Libero!
Kjukka Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Libero her i hust. Bestemora til snuppa har Pampers når hun er på besøk der av og til og jeg synes de virker simple og at de ikke har så stor kapasitet til å holde på urinen (tenker på nettene) som Libero har. Har brukt begge deler, og det slår aldri feil... Jeg må skifte ALT av tøy og sengetøy, etter ei natt med Pampers.
Ninemi Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Libero passer best til snuppa vår =) Med pampers blir det bare søl.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Kun Pampers. Libero pleiene er klumpete og det blir søl.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Kun Libero her i huset:) vært veldig fornøyd med de!!!!!
Laybik Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Morsomt at vi har så forskjellige erfaringer med bleiene! Bra det finnes både Pampers og Libero:-)
2 hjertegull :) Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Ja ikke sant, ellers så hadde jo halvparten av ungene her gått våte
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 JEG brukte libero de første 5 måndene og etter der har jeg bare brukt pampers.Det er mye bedre passform og ikke minst de er jo nesten 3 ganger mindre enn liberoen sine!Bæsj og tiss har kommet utenfor på begge merkene her..
MJ<3 Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er faktisk kjempe fornøyd med first price bleiene, ikke noe lekkasje og billig billig! koster 31,40 for 50 bleier på kiwi. Fantastisk. Var litt skeptisk i starten men tenkte jeg kunne kjøpe en pakke for å prøve. Og det klaffa helt! Søte er de også, med frosker på
anne* Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 Vesla sleit med utslett - det blei borte på èn dag etter vi bytta fra pampers til libero. Det synes jeg var litt skummelt. Synes pampersbleiene var veldig gode, men de hadde en merkelig lukt som libero ikke har.
Helann og lillebror Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 Vi har hatt like mye lekkasjer med begge merker! Nå bruker vi Pampers fordi de er tynnere og bedre passform nå som hun er 7 mndr og mer bevegelig på gulvet. Enig i at de har en rar lukt, da - særlig etter netter med mye tissing.
It's all about me Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 Libero på begge. Testet Pampers på vesla, men de fikk hun utslett av.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. oktober 2008 #17 Skrevet 10. oktober 2008 her går det i libro.. prøvde pampers først men de ble for tynne..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. oktober 2008 #18 Skrevet 10. oktober 2008 Hadde bare lekkasjer med libero, så vi sverger til pampers!
loffmusa Skrevet 10. oktober 2008 #19 Skrevet 10. oktober 2008 begge her,men libero er stivere og holder på mest, pampers er myke og flotte når man skal kle de i ettersittende klær, men nå er dt høst/vinter så LIBERO
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 10. oktober 2008 #20 Skrevet 10. oktober 2008 Her går det i pampers. Dette på grunn av at jeg synes libero klister seg til huden og lager merker, samt de få gangene det har vært lekkasje har det vært med libero. Har dog fått en ny favorittbleie etter vi var i Spania. De het Doot og var en anelse tynnere utgave en pampers. Synd de ikke har de her..
3-prinser Skrevet 10. oktober 2008 #21 Skrevet 10. oktober 2008 Begge deler. Pampers på dagtid og Libero på natta. Libero holder best på urinen når det går hele natta uten å skifte. Vurderete faktisk å bytte til Pampers på natta fordi junior tisset seg ut tre ganger på ei uke. Prøvde Pampers, men det samme skjedde der. Fant ut at problemet var passformen/størrelsen på bleia. Gikk tilbake til Libero, og da faktisk ned en størrelse. Han er ganske spe og da tynn rundt lårene. Dette har fungert kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå