Gå til innhold

Gjøvik- Noen som vil treffes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 6 uker. Hadde vært hyggelig å treffe/bli kjent med med noen som er i samme livssituasjon, og som bare går hjemme,,, Blir litt selskapssyk her,,,, :-) Alle er jo på jobb på dagtid, og siden alt dreier seg om amming, bleieskift og raping, er det godt å dele felles "interesser".....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom på baykino på onsdager kl 12. Vi er en gjeng som møtes der!

:)

Skrevet

Jeg har en sønn på 6 uker og vil gjerne bli kjent med flere. :- )

Har akkurat flyttet tilbake til Gjøvik igjen etter mange år i Oslo og føler ikke at jeg kjenner så mange her lenger. Hadde vært hyggelig å møtes, kanskje en dag til uka?

Skrevet

kunne godt tenke meg noen å trille tur med i ny og ne jeg. Har en gutt på 3 uker :-)

Skrevet

Noen som vet om en plass vi kan trille da? Med lite trafikk, og plass til noen vogner i bredden?? ;)

Om noen vet, er det bare å sette opp treff på DIB-treff siden! :)

Skrevet

Hei!

Jeg har en sønn på 5 uker og vil gjerne treffe andre i samme situasjon! Bor på Gjøvik.

Skrevet

Så hyggelig at det er så mange som svarte da! :-) Mjøsstranda er jo ålreit det. Når hadde det passet for dere da?

Skrevet

Hva med mandag kl 12? Vi kunne startet ved parkeringsplassen på starten av Mjøspromenaden nærmest sentrum..?

Skrevet

Jepp er med på det. Kl 12 mandag 13 okt

Skrevet

Har sår rumpe-situasjon som jeg håper snart går over, så jeg trives best i nærheten av hjemmet. Håper at det kanskje blir en tilsvarende tur om 1 uke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...