Gå til innhold

Kjøpe på finn.no, sende??

Anbefalte innlegg

De vognene jeg har lyst på er stort sett langt unna... :o( Er d dumt å få de til å sende?? Hvordan ville dere gjort d?

Noen som har erfaringer me d...betaling ol. vogner er jo dyre og er redd for å betale og evnt ikke få den, eller at den er skadet på noe vis som ikke er nevnt av selger.......

Hjelp!!??!! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138870401-kj%C3%B8pe-p%C3%A5-finnno-sende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sendt vogn i posten, og fikk da beskjed på posten at det fulgte med forsikring mot skade i frakt.

Jeg sendte også i oppkrav, slik at kjøpter ikke betalte noe før vognen kom fram.

Tror frakta kom på ca300kr.

Hvis selger har holdt tilbake informasjon om skader på vognen, kan det jo være en ide å avtale med selger på forhånd at dersom vognen er veldig skadet(utenom frakt) er det mulig å heve kjøpet!

Takk for svar;o) Er jo en mulighet d da!

Hvis selger går me på å sende i oppkrav da.. Kan ikke d være litt risikabelt for de og?? Er kanskje ikke alle som er intr i d... for alt de vet er d jo ikke sikkert jeg henter den.. selv om jeg selvf aldri ville latt være å gjøre d;o)

Fler erfaringer fra kjøpere og selgere??? ;o) Tas imot me takk... ;OD

Jeg tror pakken blir sendt tilbake til avsender hvis den ikke blir hentet innen et hvist antall dager, så da er det jo ikke noe risiko for selger heller, men dette er jeg ikke helt sikker på!

Jeg hadde i hvertfall ingen betenkligheter med å sende i oppkrav, regner med at ingen tullekjøper vogner:-)

Annonse

Vil absolutt anbefale betalingsgarantien på finn. Har sendt noe i oppkrav nå som ikke blir hentet og en flunkende ny reima dress som ikke blir betalt! dumme meg som sendte før pengene var inne, men stoler vel litt for mye på folk. Har sendt henne masse mailer, men hun betaler ikke. Så i dag ringer jeg og skjeller henne ut!!! grrrrrrrrrrrrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...