Gå til innhold

Ons 12. nov kl 20 på Frk Larsen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for veldig koselig bim-treff på Kjesk mandag!

Jeg er klar for neste, godt gjort at du klarte å finne en dato som matchet begge friperiodene til "våre bedre halvdeler", Siv :) Og Frk Larsen var ett godt valg! Du er dyktig :)

Håper datoen passer for dere som var på Kjesk også?

..og evt for andre nye som ønsker å møtes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar dere med "deres bedre halvdeler"? Eller er det et treff kun for oss gravide?

Skrevet

Hehe. Nei, våre bedre halvdeler har turnusjobber på sjøen. Så da slipper vi å styre med å få barnevakt når de har fri. Er kun for oss gravide :-)

Skrevet

Heia.

Så koselig med nytt treff.

Kommer jeg, har notert meg datoen.

Cecilie

Skrevet

Hei.

Veldig koselig på forrige møte. Satser på å komme neste gang også.

Gøy bok å lese for oss gravide i mellomtiden: Heia mamma! av Anne Lindmo og Helle Vaagland.

Fås i rimelig pocketutgave...

Skrevet

Hei der!

Ja, det er bare å bli med :) Ganske uformelt og veldig hyggelig.

Skrevet

jeg tenkte ikke over at det var for de med vinterbaby, Jeg har nok et lite sommer frø i magen. ??

Skrevet

Kom likevel! har jo ingenting å si når babyen kommer. Skravla går uansett :-) Bare koselig med så mange som mulig!

Skrevet

Hvor gammle er disse folka som går? Er redd for å føle meg for liten.

Skrevet

spiller vel liten rolle om du er 16 eller 34 vel? skal ha barn alle sammen og det er godt å kunne prate med andre gravide..

Jeg er forresten 24.

Skrevet

Jeg skal prøve å få til å komme:) Må man melde seg på i forbindelse m bestilling av bord eller??? Er ikke helt sikkert jeg kan, men har notert meg det og skal prøve å få d til:)

Skrevet

aner ikke... tenkte bare å møte opp jeg.

Men om det er en eller annen som bestiller bord for oss.. Legg meg til i lista da:)

Skrevet

Hei!

Er helt ny her inne, visste ikke at d fantes en egne BIM- treff ei gang!! :) Håper d er greit at meg og ei venninne også hiver oss med imorra. Vi har begge termin i april.... Kanskje vi som skal ha vår-barn også må få til litt treff!! Men greit å komme imorra å treffe litt folk ihvertfall, så håper d er greit for alle!! :)

Skrevet

Bord på frøken Larsen er herved bestilt :-) Vi sees i kveld! Blir kjempekos!

Skrevet

PS: Bordbestillinga står under navnet: Bim-treff. Vel møtt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...