Gå til innhold

Hvor mye nedgang er det realistisk for meg og tenke på frem til desember?


Håpfull_06

Anbefalte innlegg

Jeg vil ned 10-15 kg i alt.

 

 

Hvor ofte/mye bør jeg trene, og hvor mye kan jeg prøve å gå ned til desember? Er litt ny på dette her :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempevanskelig å svare på hvor mye du kan gå ned, men realistisk sett bør du satse på å gjøre SMÅ endringer over tid sånn at vanen blir innarbeidet og det ikke bare blir et ork. Selv trener jeg 4-5 ganger i uka og nyter det, men det har ikke alltid vært sånn. Feks 1 gang i uka med trening den første måneden, så øker du til 2 og 3 etterhvert og legger inn småting i hverdagen. (gå til butikken, trapp i stedet for heis osv)

Kosthold: De tingene jeg gjør er; aldri(!) loff eller mat av fint mel, det er kun grove kornprodukter. Jeg spiser en grønnsak eller frukt til nesten alle måltidene. Jeg tillater meg litt nam, men aldri 2 dager på rad og kun for 100 kalorier i løpet av en dag. (dvs; en vanlig sjokoladeplate må deles på fem. Det er lurt å bare kjøpe småsjokoladene så du ikke blir frista)

 

Ikke gjør alle endringene på en gang, for da blir det vanskelig å gjøre de til en del av hverdagen din. Ønsker deg lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...