Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg startet den første fluor debatten her i dag. Det betyr at flytende fluor er mye mer konsentrert en tablettene. Men det viser jo at det er gift i tablettene også.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Tablettene skal da suges i munnen, og ikke svelges hele. Dette for at fluoren skal virke direkte på tennene. Og flytende fluor er mer konsentrert. En skal ikke få for mye fluor i kroppen, det virker som en slags forgiftning. Og bruker en fluortannkrem, så trenger en ikke ekstra fluor hver dag. En kan bruke det i perioder, om en får vite med tannlegen at der er spor etter hull i tennene. Det kan faktisk reversere skadene på tennene.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 natriumfluorid, eller rottegift om man vil reduserer iq, gir beinkreft, hull i tennene, ufuktbarhet og ettergivenhet. de som gir ungene sine fluortabeletter er idioter. sjekk innholdet i rottegift, insektsmidler etc!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 mmm jeg er kjempe dum jeg! idioten meg vaksinerer barna mine også...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg driter oppi om fluor er giftig, hs og tannlegen anbefaler det, så haha, alle sunne duster, jeg kjører innpå!!!
Gifteklar:0)) Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Man skal da ikke svelge fluortabletter..??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg fikk beskjed av tannlegen å gi barnet mitt fluor tabletter en periode nå pga et begynnende hull. Flott å bli kalt idiot.
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Natriumfluorid er ikke farlig i korrekte doser. Det høres bare farlig ut når airhead Annie bevisst bruker den kjemiske formelen mens hun fabler om rottegift.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 les om fluor du, så skjønner du dette, men joda, tannleger er da helgener, de som stappa tennene fulla til folk fulle av kvikksølv fram til 2005, du skjønner det, di godtruende kjærring, at tannlegen gir faen i helsa og hjernekapsiteten til ungen din, så bare kjør på du!!!!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 jeg er skeptisk fordi flourtabletter hverken selges eller anbefales i noen av våre naboland, Sverige, Danmark og Finland. Hvorfor trenger barna våre det når det er farlig for alle andre?
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har tilfeldigvis peiling på fluor, nepa. Snart kommer du vel med en lekse om hvor livsfarlig natriumklorid er, huff, huff, kjemisk formel, det må da bety gift? Neida, bare bordsaltet du bruker på eggene dine om morgenen, hønemor. Alt i passelige doser.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 og til deg sist her, natriumfluorid kan aldri gies i rett dose da det ikke hørere hjemme i menneskekroppen, og aldri kan bli noe annet enn gift. men du ditt skvaldr mener vel at kvikksølv i "rett" dose også er fint.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 din idiot prinzessin eller hav du kaller deg, natriumfluprid er ikke en kjemisk formel, du er blåst i skallen og eier ikke peil på fluor i noen forbindelser, ei heller natriumklorid, faens iddiot!!!!!
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2008 #16 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, det var akkurat det jeg mente, lille kråke. Cyanid, freon og annet skal også inntas i riktig dose. For ikke å snakke om talkum. La oss ta en stripe nå. Synkront! En - to - tre. Ikke sant, nå stopper vi en relativt saklig diskusjon med usakligheter slik at vi ikke gidder mer. Er med på den, for nå er det sent. Natta :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. oktober 2008 #17 Skrevet 9. oktober 2008 Oh, excuse me, frøken saklig og kjempemegasuperintelligent - kjemisk forbindelse. Fornøyd? Iddiot! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #18 Skrevet 9. oktober 2008 og til deg som er skeptisk, ja, de har skjønt det over alt ellers at fluor er giftig, foruten norge og skrekkens eksempel usa som bruker vannfluoridisering i tillegg!!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #20 Skrevet 4. april 2009 Hihihi, denne tråden var fantastisk, kvikksølv og fluor i rett dose....jeg ler så jeg griner....hs vaksinerer da barna deres!!!!! så klart dere hører på de når det gjelder fluor til barna deres også...jeg ler så tårene triller....natriumfluorid er klassifisert som mer giftig en bly og hakket mindre enn arsenikk og dette forvarer dere!!!!!!?????
Sånn kan det gå Skrevet 4. april 2009 #21 Skrevet 4. april 2009 Hva gjør du da, spytter det ut igjen? *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå