kose endelig mamma Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 har blitt spurt om å være det, noen som kan fortelle med om di som har vært det, syntes dette var ok ?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Ja,og det eneste de gjorde var å farge håret mitt i 3 forskjellige nyanser. That's it.Ble nesten skuffa,trodde jo i det minste de skulle ta et bilde
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har vært hårmodell noen ganger, og stort sett ikke blitt fornøyd, får jo ikke velge selv ;o)
Turid Laila Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har vært. Hun som skulle øve seg skulle øve seg på bryllupsfrisyre. Tror hun fikk litt skrekken, for håret mitt er så glatt at hun fikk ikke til noe som helst. Satt i tre timer, og eneste som var greit for meg var massasje av hodebunnen og kur i håret =) Hun ble rimelig frustert, men alt i alt, helt greit =)
DevilDoll © Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Mange ganger. Gjerne i forbindelse med div kurs.Oppsett av langt hår,brudefrisyrer,nye farger fra leverandører.... Ikke noe annet enn at de trenger ett hode å styre med;-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har hatt "hårmodell" mange ganger. Er frisør. Du må spørre frisøren hva det går ut på,om det er for å øve seg i en spes ting h*n skal ha hårmodell, eller om du får være med å bestemme litt selv...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 grøss. det hadde jeg aldri turt!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har vært en gang, på et kurs for frisører som skulle se og lære de nye trendene. Fikk helt sjokk da jeg så meg i speilet etterpå, for jeg hadde gitt dem frie tøyler. Men etter at jeg fikk vasket og stylet det selv, så ble jeg veldig fornøyd. Ble sminket og tatt bilder av også, og det var jo litt morsomt. Det tok hele dagen, så det var litt kjedelig, men kunne godt vært med en gang til.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ble klippet og ordnet av proff-frisører, ikke lærlinger eller vanlige "salongen-på-hjørnet-frisører". Det vet jeg ikke om jeg hadde turt.
Leirha Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har hatt mange modeller da. Hvem er det du skal være for? Er det for en salong eller for show/kurs?
Hiv o'hoi Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Jepp, mange ganger.. Men som en over her sier, du burde spørre frisøren hva h*n har tenkt til å gjøre. Om du har kjempe langt hår og ikke vil klippe det kort, så er det jo kjipt om denne frisøren skal klippe en kort frisyre - feks. Jeg har alltid blitt fornøyd, men så har det også alltid vært for frisører som kjenner meg. Hele dagen går på klipp, farging, styling, sminke, bilder osv. helt ok.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Har vært "prøvekanin" for frisører og lærlinger i en del år nå, bare artig det. Men nå er jeg ikke typen som har panikk for håret, hvis jeg får en håpløs frisyre eller farge tenker jeg bare skitt au, det vokser ut igjen. Det går an å gi beskjed til dem om hva man IKKE vil ha, f.eks hvis man har langt hår og ikke ønsker det kort/farget i visse farger osv. Men ofte trenger de noen de kan eksperimentere på og prøve ut nye farger og stiler på, og da er det kjipt å få en som de ikke får lov til å gjøre noe særlig på. Jeg har nesten utelukkende god erfaring som hårmodell og prøvekanin, har fått mye kule frisyrer som jeg aldri hadde klart å designe selv. Hmm, dette minner meg om at det er på tide med klipp igjen...får ringe lærlingen som klippet meg sist, hun var kul!
Raych Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, oppsetting av hår, bryllupsfrisyrer etc. Artig det da:) Mange forskjellige frisyrer de får til i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå