vipsen*en av hver* Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Heisann.. dere med barn på ca 6mnd... Får de middagsglass?? og hvor mye eter de av dette??? Kan dere ikke fortelle meg hva deres baby eter, jeg har fått beskjed jeg gir min jente for mye mat... og det hadde vært kjekt å se hva dere gir deres barn..
Gjest mphs Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 I mat(ikke mm) får hun ca. 1/4 til 1/2 porsjon grøt og ca. 25 til 50 ml velling.
vipsen*en av hver* Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Mente at det blir litt anderledes om du ammer... her går det ned en helt porsjon med grøt fra 1 dl vann... noen andre??
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Eeh... Det hørtes da ut som en pussig beskjed å få... Min gutt er 5mnd, og får nå to fulle grøtporsjoner om dagen (fra 100ml væske) + at vi har gitt han middagsglass nå i to dager (halve glasset i går, og andre halvparten idag.) Jeg slutta å amme da han var 3mnd, og begynte med grøt da han var 4mnd.
2hærligegutter Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Her er det pupp frem til lunsj, da får han grøt på 90 ml mme, litt middag i 4 tida, sitter sammen med oss, blir kun noen få skjeer han liker det ikke så godt. Så er det grøt til kvelds 17:30. og litt amming i mellom, er ikke så veldig interesert i det lenger
vipsen*en av hver* Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Ho får no.. Frokost: en porsjon grøt..+vann Lunsj : Skive + ca 100 ml MME evt.. 1 porsjon grøt Middag: 1/2 middagsglass + litt fruktmos+vann Kvelds en porsjon grøt + vann Jeg har gitt henne et helt middagsglass før til middag, det var vist for mye.. Turde ikke si at ho gjerne åt et beger med frukt pure og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå