bøllefrøene Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei,,, må bare skrive et lite sukk her jeg... nå har gutta vært syke siden lørdag.. det vil si først oskar.. tett, feber og hoste.. så etter noen dager ble albert syk.. så nå er begge syke... ikke så høy feber nå.. men en hoste som er helt syk.. kaster opp ofte når de hoster.. gråter og sutrer mye.. bæring pleier jo å hjelpe.. men hjelper nesten ikke det heller.. sover dårlig både natt og dag.. sover godt i bil.. så i dag kjørte jeg i 1,5 time...har heldigvis samboeren min hjemme.. hadde ikke klart dagene hjemme alene.. syns jo dagene med tvillinger er slitsom.. men dagene med syke barn er jo helt grusomt.. får så utrolig vondt av de..men begynner å bli desperat på søvn.. off det var bare litt klaging fra meg.. nå er det natta...i morgen skal jeg ta de med til legen.. noen sa til meg at det kunne være falsk krupp... noen som har vært borte i det??
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Uff og uff... stakkers deg og guttene! Får virkelig håpe at det gir seg snart slik at du føler at dagene blir litt bedre og at du får sove litt mer. Så godt at du har mannen hjemme da og håper legen kan hjelpe på noen måte. Begge mine har også vært dunder forkjølet siste to ukene. Har vært både pottetette små neser og hoste som sliter langt nede i lungene - høres helt hemsk ut - så jeg vet nesten hvordan det er. Men til tross for dette har guttene vært på rimelig godt humør og nesten feberfrie så jeg kom billig unna Har ikke haft falsk krupp på noen av mine barn, men hvis det er falsk krupp så viser det seg best på kvelden/natten. Da blir de så tette i luftrørene at de nesten ikke kan puste. Stor klem fra meg og guttene
bøllefrøene Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hei igjen var hos legen i dag.. hun syns hosten hørtes ut som falsk krupp ja.. men det er jo bare en tilstand.. ellers var gutta såre i halsen.. mente oskar hadde bronkitt.. hm han som jeg syns var blitt bedre.. he he.. han spiser og sover hvertfall og er blid og fornøyd. ikke så mye vi kunne gjøre med albert.. er virus og må ta tiden til hjelp. men hvis hosten blir værre kan vi dra på legevaskten å få en slags inhalasjon... jeg krysser fingrene for at det snart går over og at gutten får sove litt i natt.. i natt var hadde han hostekule hver time. Håper vi sees neste uke venter på nr 2 og 3 !!
Fanny08 Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Dette er noe dritt! Mine er også syke i tillegg til meg og mannen!!! Jeg og Conrad er bedre i dag, men sambo og Julia er ikke det. Sabo har feber også og har i tillegg klart å forstrekke en sene i ryggen da han bar Julia og hostet samtidig... (det er lov å le av denne opplysningen- vi ler av det selv... Merkelig nok er det Julia som er i godt humør og Conrad som sutrer, men det er vel egentlig litt sånn de to er. Hun smiler og han sutrer... Har dere ingen som kan avlast dere litt bøllefrø? Vi fikk hjelp i natt, tror det var det som gjorde at jeg klarte å bli frisk! Utrolig deilig å få dem litt ut av huset.... Ang. falsk krupp så høres hosten litt ut som bjeffing. Husker søsteren min hadde det da vi var mindre. Hun hadde problemer med å puste. Det hjalp å puste inn kald luft når det stod på som verst, så jeg husker hun ble tatt ut når hun hostet. Håper det går bedre med dere! Klem
bøllefrøene Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2008 hei fanny08 huff syke dere og.. håper dere blir raskt helt friske.. virkelig slitsomt når det står på. tror dine to er litt som mine.. når det gjelder humør.. er det ikke rart hvor forskjellig de kan være.. fra samme gener.. her går det mye bedre.. kun albert som er litt pjusk enda.. spiser og drikker lite.. men er i bedre humør så det snur nå.. bruker nok noen dager til før han spiser som før. i går fikk jeg luftet meg ute med noen venninner.. herlig.. samboeren min hadde albert og oskar var hos mormor!! håper vi sees på torsdag masse god bedring
bøllefrøene Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 fanny. glemte å si at de i løpet av den siste uke har fått to tennker hver.. det hjelpe jo heller ikke så på formen.. herlig med to små tagger da..
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Godt å høre at guttene er blitt bedre! Tenk at de er så store allerede at de fått tenner. For meg føles det som det er lenge igjen, men begge klør og biter i allt så det kanskje går fortere en jeg tenkt. Gledjer meg til å se dere på torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå