<3 Jentemafian <3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hun har gått der nå i 1 år og det har ikke vært noe problem før intil for noen uker siden. Hun vil ikke inn i bhg og skriker å trasser skikkelig. Bhg tanta sier hun ikke er i form men snuppa er ikke syk, hun vil bare sitte i fanget og blir sint på de andre barna. Skriker og er hysterisk når hun skal ha duppen sin. Trodde i begynnelsen at dette var bare trass men etterhvert når jeg tenker mere å mere på det så synes jeg at det virker som hun ikke trives i bhg.......... Tror ikke det er bhg tanta som er problemet men kansje de andre ungene og at i fjord var hun minst og i år er hun størst og ikke får så mye oppmerksomhet. Noen som har noen råd???? eller har opplevd noe lignende?????? Er litt rådvill vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette......
alvis Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Gutten min hadde en sånn periode i barnehagen da han var ca 2 1/2 år. Da hadde han gått i barnehagen i over 1 år og det hadde alltid gått fint. Ped.lederen sa alltid at han var sur, trett og grinete men hjemme var han helt fin. Han gråt da vi leverte ham hver dag og jeg var veldig forvivlet. Jeg satt meg ned med ped. ledren og sa at dette var hennes jobb og hennes noe hun var utdannet til og at hun må finne ut hva som er feil. Fordi han var helt fin hjemme. Hun gjorde det og etter bare noen dager var han helt fin igjen. DeT hun gjorde var å ta ham ut av gruppen i perioder så han fikk litt ro og masse voksen kontakt. Han gikk ut litt seinere enn de andre og av og til da de hadde samling eller noe fikk han lov å være med de voksne eller med de i samme alder som han en stund. Etterhvert fant de ut hva som fungerte for ham og ped. lederen takket meg for at jeg fikk henne å se på noe hun burde ha sett før. Hun sa at det er så travelt at hun av og til glemmer å se at barnen er individuelle. Snakk med personalet og be de finne ut om det er noe de kan gjøre for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå