Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Sønnen vår er 22 mnd og har aldri brukt pute. Har faktisk ikke vurdert det en gang. Men ser alle som svarer på puteinnlegget her bruker det. Burde jeg faktisk kjøpe en til ham og hvorfor?
En liten mamma Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hedda er 20 måneder, og har aldri brukt pute. Jeg har egentlig ikke tenkt på at det er nødvendig enda. Bruker ikke pute selv, så jeg ser liksom ikke helt at det er så viktig... ER det viktig???
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bruker ikke pute til lillebror, han er 14 mnd. Har ikke tenkt å begynne før han i alle fall er 1 1/2 år. Det er ikke viktig, det er en vane for oss voksne og ser derfor litt ubehagelig ut å ikke ha.
yret Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Min bruker heller ikke pute. Trives barnet uten, er det jo ingenting å stresse med.
*Smiley* Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 13 mnd.Bruker ikke pute , sover godt om natten.Så gidder ikke stresse med det:)
ifie Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Snuppen vår er 16 mnd, og han har en stor deilig dunpute - som han ikke bruker Han begynte å bruke dyna som pute, og ble dermed kald på kroppen, så vi kjøpte pute til han da han var ca ett år. Han brukte den en stund, men nå bruker han hverken pute eller dyne som pute (..og nå har jeg skrevet "pute" så mange ganger at ordet har blitt rar og litt koselig )
mamma_til_solstråle Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Veslemannen her i huset på snart 17 måneder bruker ike pute. Han "turner" rundt i senga sihele natta. Finner han stort sett alltid igjen i en annen ende av senga enn slik jeg la han ned, så jeg ser ikke helt poenget med pute heller ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 De fleste sengetøy-produsenter selger jo med pute trekk sammen med dynetrekk, men våre har bare blitt liggende i en liten stabel i skapet. Kjøpte pute da vi kjøpte dyne hos Fru Lyng, men ville ikke bruke den da han var liten. Han er nå 20mnd og jeg har prøvd å legge den i sengen hans, men han bare kaster den ut av sengen selv. Så stresser ikke med det, heller ingen nødvendighet å ha pute......
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Vi bruker ikke. Ser ikke poenget da mini uansett ikke ligger pent og pyntelig i ro oppi sengen sin ;-) De gjør forøverig ikke de to eldste på 4 år og 6 år heller, så puten er ofte en fotpute elelr på gulvet i stede. Han får pute når han bytter til stor seng tenker jeg, da får han større dyne også, men om han kommer til å bruke puten da er jo en helt annen sak.
fox`y Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 elste på 3 år bruker pute. men minstemann på 15 mnd bruker ikke pute. han går i sirkel i senga hele natten så puten blir bare i veien tro jeg.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Malin er 15 mnd og har aldri brukt pute..
Mamma til to tette Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har prøvd å introdusere pute for pjokken på 1 1/2 år men da legger han seg heller nederst i sengen ,-) Grunnen til at jeg ville prøve var at han var så tett i nesen og ville ha hodet hans høyere. Han er ikke spesielt glad i dyne heller...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 Mina har heller aldri brukt pute, hun er 13 mnder nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå