Dodlimammatil2 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har valgt mitt utfra noe mamma alltid kalte meg da jeg var liten "dodli". Hun kaller meg det enda når jeg tenker meg om :-) Synes det er så mange morsomme og kule navn :-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Mitt nichname er ikke morsomt eller kult ;-) Jeg valgte det fordi drømmen er å få en liten søt jente etterhvert som har det navnet..... Blir det gutt istedenfor om vi lykkes, så får jeg gjøre noe med det :-P (Ps. gutter er selvfølgelig også velkomne til oss...)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 de fleste synst mitt nick er morsomt. Hvorfor det ble detet vet jeg ikke. Husker jeg fant ut at det var så mange kule kallenavn, så da måtte jeg også finne på noe. Tryne var bra greier mente jeg:)
*Mysillen* Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 jeg fikk nicket mitt etter at jeg og mine venner hadde sett flåklypa en gang...bare fordi jeg lo meg skakk ihjel av den synske hjelperen til Rudolf Blodstrupmoen....nemlig Mysill Bergsprekken. Mange finurlige personer med i flåklypa synes nå jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå