Gå til innhold

hjerteslag? utskrapning?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg ut av BiM i går, men ser til min glede at jeg fortsatt er med.

Trodde jeg aborterte i går. UL i dag viser fortsatt graviditet, men ingen hjerteslag - ennå, i 7. uke. Fikk tilbud om utskrapning med en gang hvis jeg ville. Er det vanlig? Det er fortsatt mulighet for liv... Jeg venter selvfølgelig til jeg vet bedre. Håper på liv, men må bare ta det som det kommer.

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Uruz!

Jeg vet egentlig ikke hva som er vanlig,men jeg var mellom sjette og syvende uke da jeg begynte å blø i mitt forrige svangerskap. Ultralyd viste en fostersekk med en liten spire, men det var veldig stille der inne... Skulle da komme til ny ultralyd etter en uke for å se om det var hjerteslag da, men blødningene tok seg opp og jeg spontanaborterte. Jeg personlig synes det er rart at du ikke fikk ny time om noen dager for en ny sjekk i og med at tidspunktet for antatt termin kan variere en del, men jeg har kun min egen erfaring å bygge på.

Jeg håper det går bra med deg!

Jeg har vært heldig! Noen uker etter aborten ble jeg gravid igjen og er snart over i uke seksten. Jeg er like ung(;-)) som deg! Jeg hadde heller ingen utskrapning, kroppen ordnet opp av seg selv.

Lykke til!

Hilsen

Skrevet

Takk for støtten, Dukkedeisi. Jeg skal til ny sjekk på tirsdag, på fastende mage.. Det går nok bra på ett eller annet vis, men om jeg orker gå gjennom noe slikt igjen etter bare noen uker er jeg usikker på. Du er tøff!

Lykke til videre til deg også - kos deg i ungdommen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...