Gå til innhold

Når legger DERE dere for kvelden da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ligger dere lenge før dere sovner?

Jeg er stortsett i seng rundt 22:30, og svimer av når jeg treffer puta:-)

Ikke lesing på senga engang. Sambo har blitt veldig opptatt med lesing, og kan lese lenge. Jeg merker ikke lys eller lyd engang..hehe. Er oppe mellom halv seks og seks på morgen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger meg ca kl 24.

Maja pleier å sovne en gang mellom 23 og 24, så da er det rett i seng for meg (oss når sambo er hjemme) også.

Skrevet

Fra jenta mi ble født og frem til hun var et halvt år, la jeg meg ofte kl 21 for å få sovet litt... for det var så mye styr om natten. Når jeg var oppe og ammet, ble jeg lysvåken og fikk ikke sove etterpå.

Skrevet

Jeg legger meg i 1-2 tiden og bruker som regel 30-40 minutter på å sovne.

Skrevet

Har lagt meg rundt ni frem til nylig. Nå maser ikke lillemann så mye om nattmat lenger, kun ett til to nattmåltider nå, så da kan klokka bli nærmere halv elleve. Leser litt før jeg sovner. Er oppe mellom seks og syv.

Skrevet

kan legge meg alt fra mellom 9 og 12.... legger oss som regel tidlig her da:p *flau*

Skrevet

Som regel mellom 23 og 00.30, Oliver sover som regel ca ca 8 og er oppe for mat i 6 tiden.

Skrevet

Legger oss som regel i halv elleve tiden, noen ganger nærmere 11 før vi treffer puta. Legger oss samtidig hvis vi begge er hjemme. Sambo står som regel opp litt før syv for å gå på jobb, mens jeg er av de heldige som kan ligge lenger da Jonas noen dager kan sove/være stille til åtte gjerne ni.

Og ja sovner som regel etter kort tid!

Skrevet

Som regel blir det midnatt før vi kommer oss i seng... Jeg leser som regel, og bruker nok 30-45 minutter på å sovne etter lyset er av... :S

Jeg er oppe mellom 04 og 06 for mat, og så sover vi til 08 - 09.

Frøkna sovner nå mellom 19.30 og 20.30, sånn cirka... (Hadde noen dager i begynnelsen av uka hvor hun syntes 21 var en fin sengetid ;P)

Skrevet

Legger meg i 00-01 tiden, og er oppe i 7-8 tiden..Sovner med en gang jeg treffer puta;)

Skrevet

Legger meg ca kl tolv, også må jeg lese litt før jeg sovner. Teo på 4 1/2 mnd sovner sent :-( Sitter på fanget mitt nå og er ikke klar for senga enda. Han er også våken 3-4 ganger hver natt.... Gleder meg til han får en bedre døgnrytme.

Ellers ønsker jeg alle en god natt :-)

Skrevet

Legger meg rundt 1.00 er nødt til å ha litt tid for meg selv også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...