Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, du leste rett Knerten lekte på gulvet istad mens jeg klarte å duppe på sofaen i kanskje max fem minutter. Og når jeg våknet til så hadde han spist opp bleievbonus kortet sitt som lå på bordet Var ikke så mye igjen av det, så regner med at han faktisk har svelget det... Kommer det ut igjen liksom? Eller blir det inni magen hans en stund, og kanskje blir plaget av det?
2hærligegutter Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 det kommer nok ut igjen. Litt trykksværte bare løsner litt:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Æh, håper ikke det er giftig eller noe da :S Huffameg
Rebekka og tre vidundere Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Papir inneholder jo lim, men å spise det bare en gang går nok fint:-)
grolla Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Nei, det er ikke farlig! Men det er jo tungt fordøyelig, så hvis det er snakk om mengder kan man jo få litt vondt i magen :-) Min er gal etter papir....
ruffen Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Jenta vår fordøydde en stor bit avis! Jeg så hun stappa det inn, men før jeg fikk fingeren min inn i munnen hennes, så skyndte hun seg å svelge, og så riktig så fornøyd ut med seg selv...hehe.. Det gikk helt fint. Tror hun var ca 8 mnd. Men hvis han får litt vondti magen, så vet du ihvertfall hvorfor.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 Ahh, jeg vet ikke hvor mye han spiste, et halvt bleiebonuskort
Manx Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Uff slitsomt når de holder på slik. Tror ikke det er farlig i små mengder. Min lille rampunge tok en jafs av fødselsattesten sin før jeg fikk tak i den, så den har et stort hull på midten nå.... Er litt å passe på framover, det meste skal i munn... he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå