MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 jeg er så i sjokk. Nettopp tatt test. Skulle ringe riksen å si at vi var klar for søskenforsøk i morgen tidlig. Vi klarte det selv!! Tenk at vi skulle bli en av dem. Jeg er overlykkelig. Masse babystøv til dere fantastiske jenter.
PeggyPreg Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Fantastisk!!! Gratulerer!!! Kos deg med spiren!
lillebie på`n igjen Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 *samler til meg babystøv* Gratulerer så mye med graviditeten:-) helt fantastisk!
nina er gravid;) Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 gratulerer og lykke til med mirakelet..
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 takk kjære dere. Helt uvirkelig. Og med en liten tass på 10 mnd, blir det to tette:-) ville bare si en ting.. når jeg i årenes løp har hørt slike solskinnshistorier har jeg selvsagt blitt glad, men ofte litt smålei meg dersom avsender skrev at det " jo bare var å slappe av, så satt den".. Vel, det er lettere sagt enn gjort for folk som har slitt i årevis. Dessuten så tror jeg det er tilfeldigheter. Denne lille spiren har klort seg fast mens jeg har tryglet og håpet at det skulle skje slik at vi slapp nye runder på klinikken. Ikke stresset mindre. Mannen min synes jeg var rar som hadde troa etter 4 år:-) Hadde ikke akkurat tro, men håpet er det jo, så det ble pliktløp som i gamledager:-) LYKKE TIL alle sammen. Dere er en fin gjeng!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer så utrolig masse!!! Jeg fikk bekreftet i dag at jeg er gravid etter 2 IVF forsøk og 3 år med prøving. Helt utrolig!!! Vi prates vel på noen andre forum etter hvert!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 GRATULERER ! ! ! Fantastisk med sånne historier her inne. Tar til meg masse babystøv. Lykke til videre )
Scoobydoo Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Å, hurraaaaa!!!! Så utrolig fantastisk. Jeg eeeelsker å høre slike historier. Er på prøver'n selv for tiden, har 4 år gamle ivf-tvillinger, har lyst på et barn til, men orker ikke et forsøk til. Så derfor satser vi på at også vi kanskje er en av de heldige? Så tuuuusen takk for denne galdmeldingen, det gir virkelig håp!!!! Kos deg masse i gledesrusen, graviditet og alt det fantastiske som følger. Og takk for babystøv, suuuuuper det til meg:-))))))
finetine Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Å så herlige nyheter:o)!! Så godt å lese at det nytter å ikke gi opp, og at undere skjer........... Som du skriver det er nok mye tilfeldigheter som spiller inn. Så herlig at de "tilfeldighetene" gjaldt deg:o) Kos deg masse med graviditeten da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå