Gå til innhold

hvilke kjedebutikker har fine og gode mammabukser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å være helt ærlig syns jeg ikke det var mange ok mammabukser på H&M. Jeg har brukt mine fra forrige gang helt i stykkerfra Kappahl og Lindex, nå har de så og si helt sluttet med mammaklær begge kjedene.

Annonse

Du må prøve buksene på H&M. De jeg har kjøpt har vært helt forskjellige, jeg har kjøpt i flere varianeter to i M, en i L og en 42. Så prøvde jeg en opptil str. 44, men den var for liten. Så det sier jo litt om hvor vanskelig det er å vite på forhånd.

Jeg har også en mammabukse fra H&M, men den er helt gyselig. Den sklir langt oppi rompa hele tida, så jeg må jo gå og dra den ut hele tida, utrolig upassende og ukomfortabelt. Dette er en svart "dress-bukse" da, så kan jo være jeansene er gode, for all del :)

Har også ei bukse fra mamalicious, den er helt fantastisk :) Jeansbukse som kosta 199,-, jeg bare ELSKER den! Sitter utrolig fint på både på lår, rompe og mage :) Anbefales!

Prøv cordfløyelsbuksene til H&M, de er supergode! Jeg har ett par som jeg bruker nesten hver dag.. hehe. De er str 38, samme som jeg bruker til vanlig (uke 32, gått opp 8 kg), så de er lagd for at du skal bli litt større.

Jeansene er også gode, men de jeg kjøpte for tre mnd siden begynner å bli litt trange over hoftene så pass på størrelsen hvis du vil ha dem hele svangerskapet.

Lykke til! :)

Annonse

Er godt igang med svangerskap nr. 2, og prøvde H&M forrige gang. Helt fryktelige!! Mistet fasongen ganske kjapt, gled ned over magen pga ikke noe mulighet til å stramme osv.

Denne gangen har jeg gått for Polarn & Pyret og er kjempefornøyd:-) Koster ikke så mye mer, og er absolutt verdt det pga passform og kvalitet. Men de er litt store i str., så det ble en str. mindre (36) enn vanlig på meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...