Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Han har to mobiler med tvilling SIM. Den ene lå hjemme, og han hadde glemt å skru den av. Mens jeg lagde middag, begynte det å strømme inn med meldinger på telefonen hans. Nysgjerrigheten tok overhånd, så jeg begynte å lese. Der var det masse heite meldinger fra ei han jobber med. Ble dritforbanna, men klarte å beholde roen når han kom hjem. Konfronterte han, og han la seg flat og innrømte det. Men han påstod at det kun var den dagen, og at det ikke hadde skjedd før og ikke ville skje igjen. Det hadde ikke vært noe fysisk mellom dem påstod han. Men synes jo det er høyst mistenkelig å dra igang en sånn sex-prat men en kollega som man liksom ikke har noe mer med.. Vi har slitt endel på det seksuelle plan, men har det greit ellers. Han sier det var på grunn av spenningen at han gjorde det. Må innrømme at jeg nå har problemer med å stole på han, og tilgi han. Noen som har vært i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hmm.. Høres veldig, veldig rart ut at de skulle bli tatt første og eneste gangen de gjorde det der da... Jeg tror ikke han er ærlig mot deg, og det må du nesten kreve av han nå. Det er jo et kjempestort tillitsbrudd. At dere har problemer på det seksuelle kan være et stort problem for han, men det unnskylder på ingen måte det han gjorde. Det er et problem dere burde ta tak i, men det har ikke noe med at han gjorde dette da. Jeg ville konfrontert han igjen, og forholdt meg til det JEG hadde tenkt og følt (det kan han ikke motsi). Spør han kanskje hvordan han ville syntes det var greit om mannen til søstra hans (hvis han har ei?) hadde oppført seg slik. (Eller noen andre kvinner i familien hans). Det er i hvert fall ikke OK, og jeg mener at dette bør få større følger enn at han skal prate det vekk og si at det ikke skal skje igjen. Han må begynne helt på nytt og vise deg at du har grunn til å ha tillit til han.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Det høres ut som om det ikke var bare den dagen for meg..... Jeg ville blitt veldig mistenksom selv og fått mindre tillit til han.... Du bør snakke med han om det hvis du ikke klarer å legge det bak deg.
Vannmann35 Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg hadde svart på meldingen til dama og skrevet noe alla "Det er hyggelig at du setter pris på min mann, men jeg vil foreslå at du finner deg din egen, og skaffer deg et eget liv." Så hadde jeg kanskje funnt nummeret til mannen hennes, hvis hun var gift eller hadde samboer, og sendt han en sms og spurt om det var noen spesiell grunn til at kona hans sendte slibrige meldiger til din mann... Ettrpå hadde jeg tatt op ting med mannen min, så fikk vi se hva for en god unnskyldning han kom med... Og den måtte vært sinnsykt god! Tror ikke jeg hadde tilgitt noe slikt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå