Andalucia Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Dere som har blitt gravide og har brukt babyklister, hvor lenge har dere brukt dråpene?
*-* Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bare fortsatte å bruke det jeg, til flasken var tom omtrent. Den varte vel en måned eller så kanskje Skader jo ikke i alle fall! Gratulerer så mye!!
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Begynte på babyklister den dagen eg tok ut egg, og fortsetter bare til flasken er tom.
Andalucia Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Begynte like tidlig som deg jeg :-) og gjør som dere to her bruker den til den er tom.
mamma til tre prinsesser Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Hørte til her inne i vår, men er innom og sniker av og til Jeg tok 10 dråper tre ganger daglig. Begynte dagen før uttak og tok opp hele flasken, varte til jeg var nesten 7 uker på vei. Jeg er nå 23+4 på vei med en liten prinsesse, så det skadet ihvertfall ikke :-) Masse lykke til til dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå