Gå til innhold

Kanskje et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel jeg :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er flere som skriver at de har fått en MA, og lurer på hva det er? Skulle kanskje visst det, men det gjør jeg ikke. Er det noen som kunne svare meg på det? Hadde vært fint om noen kunne skrevet opp de forskjellige forkortelsene som beskriver det forskjellige ting som skjer i et svangerskap både det gode og det vonde som kan skje. Føler meg litt grønn når forskjellige jenter her inne skriver de har fått MA....osv.

 

Håper på svar da jenter :)

 

Klem Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Har ikke opplevd det selv, men en MA er såvidt jeg vet en Medisinsk Abort, hvor baret er dødt i mors liv og det må foretas et inngrep for å fjerne det.

 

Det ligger en fin liste med forkortelsene som blir brukt inne på 1 eller 2 trimester sidene

 

Synes synd på de som opplever aborter, men det er dessverre en del av naturen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missed abortion. Jeg hadde det i vinter og det vil si at man har en abort uten symptomer. Jeg var på ultralyd i uke 12, men fosteret hadde vært dødt siden uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarene :)

Nå når jeg tenker etter så har jeg hørt det før. Står litt stille engang iblant....hehehe.

 

Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...