Gå til innhold

Tripp-trapp stol (STOKKE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man får kjøpt Tripp Trapp-stol billigst???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Ringo butikken her jeg bor er den billigst.. Har ikke sjekket på nett da.. Men der får du den for 799,- inkl. bøyle og pute å sånnt.. Altså komplett.. På Møbelringen for eks. der koster den nærmere 2000,- komplett..

Skrevet

Hvis den virkelig koster 799,- komplett med pute og bøyle hadde jeg kjøpt inn en haug og solgt videre på finn.no for 1000,-.

Er du sikker på at det virkelig er STOKKE Tripp Trapp og ikke et annet merke? Mange som kaller stolene sine Tripp-Trapp uten at det er Stokke sine...

Skrevet

ja, tror nok du må skjekke om det er den orginale stokke stolen... Tviler på at det er den...

Men, er det flere som har funnet denne stolen billig? For jeg lurer også:)

Skrevet

Hos vår lokale møbelbutikk ( ikke kjedebutikk), selges de ordinære fargene( ikke rosa, blå osv) for 1099 tror jeg det var. Da tjener de ikke noe på stolen sa de, så hvis disse selges for 799 må butikken tape mye penger på dette. Skal du ha trend-fargene, er disse noe dyrere. 1349 tror jeg de kostet nå på tilbud. Vanlig pris er hhv 1349(el. var det 1399) og 1599 eller noe sånt.

Skrevet

Hmmm.. Jeg spurte etter Stokke tripp trapp.. De hadde ikke inne, men han gikk i en prisliste de hadde å ga meg den prisen.. Kanskje han har tatt feil da? Ikke vet jeg.. Men jeg skal i allefall gå tilbake når de får inn å se for meg selv.. :) *håpe*

• 1 år senere...
Skrevet

Tipper han har blingset og sett på innkjøpspris eller noe.

Skrevet

Kjøpte en original Stokke Tripp trapp stol brukt for 100,- Er jo bare å vaske over :o)

Skrevet

Vi kjøpte vår for noen mnd siden på Barnas Hus. Da var både stol, babysettet med bøyle og pute samt brettet til bordet på salg! Tilsammen ble det 1499,- Kan lønne seg å se hvem som har det nå i januarsalget, men var hvertfall billigst hos Barnas Hus da vi skulle ha den hvertfall!

Skrevet

Du som hadde kjøpt stolen din på Ringo. Sikker på at det ikke er en Basson stol. Jeg kjøpte nemlig Basson på Ringo til 799,- komplett. Denne er nesten helt lik Stokke sin. Bare litt høyere (buet) øverst på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...