Gå til innhold

Blitt vanlig med "walk-in closet"? NOen med praktiske erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et langt rektangulært rom som gir muligheter for et slikt "kott" som jeg vil kalle det.

Det vil bli 1,30x 2,80, tar en del av rommet som nå går for "dø-plass" skapet står der, skal hive ut det er plana.

Ser for meg lys, hyller, oppheng, skohyller osv.

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Vi har walk-in-closet, og jeg er veldig fornøyd=)

Rommet vi bruker er egentlig bare et kott, men vi har innreda det og det ble ganske så bra=)

Vi kjøpte skap fra IKEA, der får du enkle og billige skapstammer i mange størrelser. Satt dem opp uten dører, og fylte dem med forskjellige hyller osv.

Eneste jeg savner er litt mer plass der inne, det ble plutselig veldig lite og trangt... MEnmen, vi har ihvertfall plass til sinnsykt mye klær=) Har 2 stk 100 cm brede og 2 stk 50 cm brede skap.

Skrevet

*fantaserer om sitt eget walk-in closet*

Har ikke et personlig, men kusina mi har et digert på 2x3 meter. Nok plass til hennes og hans klær +++

Skrevet

Hva lurer du på? Vi har det, og det er helt fantastisk.

Vi har begge mange ståltrådskuffer hver. Han har 2 stenger til heng, jeg har 1, men så har jeg til gjengjelde noen ekstra trehyller og -skuffer. I tillegg: kofferthylle, plass til støvsuger, og hyller til sengetøy.

Vårt skap er uten dør, men med en litt smal inngang, og så vider skapet seg ut når man kommer inn. Lampene er spånne stenger i taket med flere spotter på. Like utenfor har vi et rom med masse hyller til sko, og dette rommet har et stort speil, luke i gulvet som leder skittenøyet ned ved vaskemaskinen i første, og har tre ører i tillegg til åpningen inn mor skapet: 1 dør mot vårt soverom, 1 dør mot vårt foreldrebad og 1 dør ut i allrommet i etasjen.

Skrevet

Ja, er kjempefonøyd, husk oppheng til vesker ol også... praktisk å kunne henge noen av de du har i daglig bruk klar. + vegg/dørplass til skjerf og smykker...

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Rommet vårt ligger forresten bak en skyvedør i speil, som dekker hele ene veggen på soverommet.

Skrevet

Er du eller mannen handy? Kan bli ganske så mykje billigare om dåke teikner og bygger det sjølv av hobbyplater. Husk å sette av nok plass til klær som henger. Jo fleire som henger jo betre. Eg synes iallefall klær holder seg best da. Eg ville og satt av plass til eit par skuffer, eller korger, til ting som ikkje treng stå framme. Muligheter for god lufting kan vera nødvendig. Det er kjempepraktisk! MItt ganske så store walk-in-closet er no barnerom =(

Skrevet

Jepp, vi skal snekkre hyller osv selv for å utnytte plassen max, og skal ha i hvertfall 2meter til oppheng. Tenkte å lage en del til sidkjoler/kåper, og dobbel oppheng til skjorter, jakker og bukser.

Skulle gjerne had større plass, men det går ikke pga døras plassering, 1.30 er max bredde.

Og som andre nevner lengre oppe, knagger til oppheng var god idè....dette gleder jeg meg skikkelig til å komme i gang med, snart..kansje før jul. Vært knall med ferdig "skap" før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...