råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Har stått i kjøleskapet siden da..... er vanligvis litt fanatisk når det gjelder restemiddager og kaster nok vel mye. men denne var såå gooood!!!!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Ja det ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter med! Så lenge den er raskt avkjølt og er oppbevart kjølig går det helt greit!
Den Blå Engel Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis den har stått i kjøleskapet er det helt uproblematisk.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 raskt avkjølt ja..... da skal jeg koooose meg med litt rester:D
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ja. Ble den sendt rett i kjøleskapet etter den ble romtemperert og du varmer den skikkelig opp er det ikke noe problem.
ApriIbaby Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Så lenge den ikke har stått på benken :-)) ville jeg spist og kost meg
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Ja... som de andre sier, om den ble raskt avkjølt, har stått varmt og kun har blitt varmet opp en gang, så er det ingen problem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå