Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet i flere dager på svar på blodprøven og i dag kom svaret endelig - den var positiv. Må nok være en veldig slow-starter Hcg var bare på 46, men jeg prøver å være positiv og håper at det går bra til tross for den lave prøven.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JUUUUhu..så fint ..er nok litt slow bare..kjenner mor og datter ..som er det..det er nok det at vi er så beviste og vanlige prøvere kan gå en uke el to over før de merker noe..masse lykke til ..klem

Gratulerer selfølgelig

Skrevet

så spennende! Jeg krysser fingrene for deg!

Selv testet jeg negativt i dag 13. Så at du hadde negativ test dag 12. Hm kanskje jeg bude dra til legen og be om blodprøve i morgen? Holder til i Porsgrunn og der tar vi kun tester hjemme, men lurer nå på om jeg burde dobbeltsjekke med blodprøve!? Synes det er så rart at det ikke vil sitte. Satte inn to åttedelte egg. Siste uken har jeg følt at det har gått, så bøe bare så lei over blendahvit test i dag.

Skrevet

Sikkert ikke dumt å ta en blodprøve - i allefall så lenge du ikke har fått noen blødning.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse:-) Min hcg var på 37 på rugedag 14, 17 dager etter uttak! Har en nydelig gutt på 3,5 mnd:-) Så sikkert en slow starter som blir en perfekt liten baby:-))))

Skrevet

Gratulerer !!! Dette går nok veien for dere. Blir gøy å følge med hvordan det går videre.

Klem :-)

Skrevet

Gratulerer med den glade nyheten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...