Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg, mitt naut, er ikke spesielt flink til å lese på varedeklasjoner før jeg spiser noe, og i dag har jeg erstattet lunsjen min med en slik Nutrilett bar med karamell. Tilfeldighetene gjorde at jeg såg på pakken etterpå, og oppdaget at man ikke skal spise sånne når man ammer!! Jeg ammer minstejenta som er 3 mndr, og nå har jeg altså spist en slik bar. Noen som vet hvorfor man ikke kan spise sånne når man ammer?? Tror dere det gjør noe at jeg tok en??
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Kan det være at det står på fordi man ikke skal slanke seg under amming? Altså at fordi man ikke bør erstatte måltider med bars når man ammer? Aner ikke altså, bare tipper..
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror ikke det gjør noe at du tok en sånn... det er mye av ting som er skadelig.
lille sprelle Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ingen slanking mens man ammer! Kroppens slaggstoffer går da i melka! Sunt kosthold og mosjon og og på den måten ev. en litt forsiktig nedgang i vekt.... vil tippe max 1/2 kg i uka..... Trener du styrke så vil vekta flytte seg til de rette plassene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå