M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg merker jeg bør kjøpe meg nye klær snart. Har hittil kjøpt på HM, men er nå redd de ikke har store nok størrelser...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg bestiller på nett pga her jeg bor er det ikke en mammabutikk i mils omkrets. Elsker Valja / tet-a-tete sine mammabukser, det er de eneste buksene jeg synes går langt nok opp på magen. De er litt dyre da, men absolutt verdt hver krone! koster 600-700 kr. Har bla. bestilt fra Bittens. Har også 2 bukser fra mammahuset, men de er litt for lave ("bare" litt over naveln, jeg liker at de går enda høyere opp) i livet etter min smak. Men de er billigere da, 399 for en bukse. Begge disse går (ihvertfall) opp til str 46. Størrelsesmessig så tror jeg de er litt romslige i størrelsene. Jeg er 160 cm og veier 103 kg, og bruker str 46.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 JEg har lagt ut noen på finn, ubrukte, som jeg bestilte på nett. Vet det ligger flere annonser på finn
Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 En ganske stor venninne tipset meg om denne nettsiden, hvor de fleste klærne går opp til str XXL. De har også butikk i Oslo for de som måtte bo i nærheten: http://www.svangerskapet.no/ Videre har jeg selv lett på nett, fordi jeg er enda større enn henne og tviler på at jeg finner store nok klær når dagen kommer at jeg ikke kan bruke mine vanlige. Har funnet en amerikansk side med flott og billig utvalg. Jeg ser for meg at dette kommer til å være redningen for min del... Det kan være verdt å spørre om de kan sende det som gave, slik at du slipper å betale toll: http://www.motherhood.com/plushome.asp?mastercategory_Id=7&Plus=true
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Hei hei. Jeg kjøper også klærne på hm, men buksene der passer ikke lenger. Har derfor kjøpt meg et par tight på hm i mammaavd. i størrelse L faktisk, og da er det bare å finne lange topper/gensere å ha over. Så fantastisk behagelig. Har kjøpt noe klær på www.netmama.dk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå