Vannmelon Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Har en gutt på to år som har blitt storebror til nydelig jente den 23. september. Måtte forkaste navnet vi hadde bestemt oss for, så nå trenger vi inspirasjon til ny prosess!
prebs Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 M-navn som passer. Marte Maja Mia Mathilde Mina Milla Mille Ellers: Pernille Frida Thea Ebba Klara Hedda Henriette Henrikke
Baby<3 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 helt enig med prebs, de første som slo meg var Mina,Mathilde eller Pernille =)
Cornelianelia Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Mikkel er et sjarmerende og morsomt navn. Her er noen jentenavn som jeg mener passer sammen med Mikkel. Mikkel og Frida Mikkel og Lotte Mikkel og Maiken Mikkel og Maja Mikkel og Aurora Mikkel og Henriette Mikkel og Sofie Mikkel og Johanna Mikkel og Pernille Mikkel og Gyda Mikkel og Anna Mikkel og Anniken Mikkel og Josefine Mikkel og Ellinor Mikkel og Ida Mikkel og Marte
♥ Herligheten ♥ Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Kan jeg spørre hvilket navn dere hadde? Mikkel & Malin syns jeg er nydelige sammen! Mina Maria Matilde Malene Marlen Madelen Mille Milla Andrea Adriana Adriane Andrine Celine Isabelle Isabella Lea Live Linnea Viktoria Vilde Selina Simone Thea Tuva Tilde Tindra Nathalie Nora
sonne Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Amalie Anneli Aurora Anniken Emmeline Emine Eline Frida Helene Julianne Kajsa Live Maren Malin Martine Malene Miriam Mia Mari Marie/Maria Mina Majken Maja Nora Olivia Pia Rikke Sofie Stine Tiril Ulrikke Vilde
Vannmelon Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 Tusen takk for innspill! Disse er favoritter nå: Mikkel og Mia Mikkel og Malin Mikkel og Frida Mikkel og Ida Jeg liker Malene og Mathilde også, men har sansen for korte navn. Først hadde vi betemt oss for Amanda, etter mormor, men så kom det fram at hun ikke trivdes med navnet sitt, og det gikk veldig inn på mamma, så da ble liksom poenget borte. jeg liker fremdeles Amanda veldig godt, men tenker at når vi først må finne et nytt navn, har jeg sansen for de med to stavelser. Liker Mia veldig godt, men tenker kanskje litt (for mye) på Mia Gundersen!?!?
prysseluskan Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Mikkel og Mia er fint. Frida også. Mitt forslag må bli Kaisa : )
MHBA Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Mikkel og Marte (i regnskogen) er et matematikkspill for barn... Så jeg synes det ble litt morsomt. Synes både Mikkel og Marte er nydelige navn. Vanskelig dette med navnevalg. Jeg synes også Maren og Mina er veldig fine jentenavn på M... Lykke til med valget :-)
MHBA Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Nei nå tuller jeg fælt... Det spillet heter jo Mons og Marte i regnskogen... Jaja.. Da syns jeg i alle fall dere bør gå for Mikkel og Marte :-)
Millima Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 Mikkel og Maja eller Mikkel og Kaja må bli mitt forslag. Lykke til!
huldra87 Skrevet 12. oktober 2008 #14 Skrevet 12. oktober 2008 Marit Sara Ingrid Inger Inga Maja Ellen Anna Ragnhild Karen Eva Marie Kristine/a Sofie
Mammas lykkebarn Skrevet 12. oktober 2008 #16 Skrevet 12. oktober 2008 Synes at Lone passer godt til Mikkel.
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #17 Skrevet 12. oktober 2008 Mia er nydelig og passer fint til Mikkel :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 12. oktober 2008 #18 Skrevet 12. oktober 2008 Kjenner en søskenpar som heter Mikkel og Martine.
Gjest MariRari Skrevet 12. oktober 2008 #19 Skrevet 12. oktober 2008 Syns Marte er fint (med vestlandsk uttale). Ellers er Margit stilig. Mikkel og Margit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå